Inlägg från: Anonym (Ologiskt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ologiskt)

Orgasmglappet

Anonym (,) skrev 2021-09-19 00:12:03 följande:

Precis det har olika personer försökt förklara för den ologiska människan som ständigt poppar upp i den här tråden. Inget går in. Det kommer att komma en ny radda osammanhängande svammel, där allt som andra försöker resonera kring bara rinner av. Vänta och se.

Inget går in heller i så fall när jag tar upp om att inga mänskliga rättigheter gäller även när kvinnor blir utan orgasmer vid sex.

Att det är ingen mänsklig rättighet att få ha sex gäller öven orgasmer genom någon annans kropp vid sex för det är ju sex också som när män i ofriviligt celibat klagar
  • Anonym (Ologiskt)
    Anonym (,) skrev 2021-09-19 00:12:03 följande:

Precis det har olika personer försökt förklara för den ologiska människan som ständigt poppar upp i den här tråden. Inget går in. Det kommer att komma en ny radda osammanhängande svammel, där allt som andra försöker resonera kring bara rinner av. Vänta och se.

Om det nu är ett missförstånd, kan du länka en källa där det står att det är en mänsklig rättighet när kvinnor blir utan orgasmer vid sex och männen då är skyldiga kvinnor sex?
  • Anonym (Ologiskt)
    Anonym (O) skrev 2021-09-18 18:55:33 följande:

Om man har sex har båda samma rätt till njutning. Och för kvinnor kan det innebära fler än en gång per tillfälle, för mannen oftast bara en gång.

Vill någon part däremot inte ha sex är det inte ett orgasmglapp. Det är ingen mänsklig rättighet att få sex.

Om det nu ska vara samma rätt till njutning som du själv påstår, varför ska då kvinmor få flera orgasmer medan männen ska få en?
  • Anonym (Ologiskt)
    Anonym (,) skrev 2021-09-19 23:01:44 följande:

Precis som jag förutspådde! Here we go again. Same same. Du kan gärna läsa mina femtioelva tidigare inlägg där jag bemöter exakt samma argument som du presenterar, igen.

Tyvärr, du är bortom räddning. Men vill du fortsätta skriva, varsågod. Luften är fri.

Så om jag inte stödjer saker som kvinnor vill tillbekostnad av att männen ska få det sämre så är man bortom räddning? Jag skriver saker som du borde svara på. Du har ju inte gjort det egentligen.

Syftet är ju väldigt uppenbart att ni bara tycker kvinnorna ska få orgasm vid sex bara för att ni tar ställning för kvinnorna.

Om det är ett missförstånd och det handlar om orgasmer för båda parterna under sex.

Kan du ge ett exempel på något när det är främst är kvinnorna som gör fel och mannen är offret?
  • Anonym (Ologiskt)

Precis som jag förutspådde! Here we go again. Same same. Du kan gärna läsa mina femtioelva tidigare inlägg där jag bemöter exakt samma argument som du presenterar, igen.

Tyvärr, du är bortom räddning. Men vill du fortsätta skriva, varsågod. Luften är fri.

Du vill att jag ska lyssna på dig men du vill aldrig egentligen svara på mina frågor.

Oavsett om det inte är samma sak eller inte så går det ju svara på min fråga när jag sa, när det då inte är en mänsklig rättighet för sex om det inte handlar det om för kvinnors orgasmer?

Plus det är inte män i ofriviligt celibat.

Om det nu ska vara ingen mänsklig rättighet borde det vara för andra situationer också.
  • Anonym (Ologiskt)

Om en man ska göra som kvinnan vill i sängen så hon får orgasm så kan ju mannen behöva offra sig
  • Anonym (Ologiskt)

*När det inte ingen mänsklig rättighet för sex?

När kvinnor får mens och kan inte ligga?

När mannen inte gör som kvinnan vill i sängen?

När kvinnor och män inte kan ha sex pågrund av någon pandemi?

När kondomerna tar hypotetiskt slut?
  • Anonym (Ologiskt)

Ursäkta om det blivit något missförstånd men var i så fall skrev du svar på mina frågor när det inte är en mänsklig rättighet för sex och jag pratar inte om män i ofriviligt celibat?
  • Anonym (Ologiskt)

Strunta i ämnet för kvinnliga orgasmer och svara gärna på min fråga!

Om det nu ska handla om att sex inte är en mänsklig rättighet borde det logiskt sett vara även för olika situationer när det inte handlar om män i ofriviligt celibat
  • Anonym (Ologiskt)
    Anonym (Ologiskt) skrev 2021-09-20 20:03:24 följande:

Strunta i ämnet för kvinnliga orgasmer och svara gärna på min fråga!

Om det nu ska handla om att sex inte är en mänsklig rättighet borde det logiskt sett vara även för olika situationer när det inte handlar om män i ofriviligt celibat

Allstå, Om sex inte är en mänsklig rättighet så skulle jag höra om olika situationer och det handlar inte om män i ofriviligt celibat
Svar på tråden Orgasmglappet