Anonym (2) skrev 2021-01-04 10:45:06 följande:
Tur att spisen inte var på! Haha det är precis så vi har det här. Så fort hon har lärt sig nåt så ska hon börja med nästa grej, hon har så bråttom! Hon fick en gåvagn i julklapp så den körs ju hela tiden nu, det och klättra på alla våra möbler och slänga sig handlöst därifrån för att KANSKE lyckas stå utan stöd en liten stund. Men-man måste ju öva?! Haha. Hon är inte ens 8 mån fyllda, undrar när hon kommer gå. Vi får väl se!
Tror du har rätt där att ålderskillnaden egentligen inte spelar nån roll. Det blir vad man gör det till. På mig och syrran skiljer det ca 2.5 år och vi har alltid lekt och varit bästa vänner. Iofs var jag ganska liten och barnslig som barn medan hon var mognare och större.
Vi vill också ha tre eller fyra barn på sikt, men vi får väl ta ett i taget i alla fall! Min dröm vore att ha två täta, sen ett litet hopp till trean och fyran tror jag. Vi vill köpa hus snart också så kanske vore något efter tvåan, vi får se helt enkelt.
Haha ja skoja inte. Däremot bröt han nyckelbenet vid 11 månader på grund av sin vilda sida.
Haha ja det dröjer nog inte länge skulle jag tro.
Jo men så har vi också. 2.5 år mellan dom första och sen blir det 5 år och lite till mellan 2 och 3.
Vi köpte vårt först hus när första barnet var 11 månader. Det var verkligen en dröm. Däremot kände vi när tvåan kom att det blev rätt trångt på 115 kvadrat så vi sålde det huset och kunde i och med det köpa ett nytt hus på 270 kvadrat istället. Verkligen en dröm. Jag har alltid velat bo i hus då jag växte upp i lägenhet.
Så bor vi 5 minuter promenad från barnens farmor och farfar vilket är fantastiskt.
Så med det ville jag bara säga att vilken resa ni har framför .