Dibella skrev 2021-11-29 11:15:13 följande:
Jo, får göra något litet koffein nedtrappningsschema haha. Men åkt på en förkylning under helgen, hjälper tydligen inte att man inte haft stimulering, kroppen skiter i vilket. Så just nu är jag dunderförkyld, så känns jobbigt just nu att jag eventuellt ska behöva ställa in FET och vänta till slutet av januari istället.
Inalina skrev 2021-11-29 10:52:27 följande:
Hej på er!
lite solskensbesked här att jag varit på tidigt VUL nu där de mätte en liten 5mm med pickande hjärta, så verkar vara i v 6+3 här. jag hoppas jag kan sprida lite hopp till er andra som kämpar och har kämpat länge
kram på er!
Va fint
lilla mirakelbebisen. Kul att ni fick se ett hjärta så tidigt med (eller kanske är normalt).
åh dessa förkylningar som ALLTID kommer så lägligt, helt otroligt, din kropp måste känna till att det snart är dags för IVF/FET så bryter det ut. jag har haft min beskärda del av ångest då jag varit förkyld VARJE IVF i år.
Jag har dock tagit hemmatest för covid och sen kört munskydd på kliniken och hållt mig tyst och kört på ändå. Jag har ju inte haft feber eller hosta heller.. Hoppas det blir av och att du piggnar på dig fort!
Schweiz har stängt sina gränser mot Tjeckien nu pga det nya viruset, så jag hade hamnat i en MARDRÖM om jag varit i fas med äggplock etc denna cykeln! Då hade jag haft ÄP förra veckan och förmodligen återföring idag - och då hade jag behövt sitta i karantän i 10 dagar vid hemkomst, vilket betyder att jag inte får lämna hemmet överhuvudtaget. så ja, ännu en grej att vara tacksam över, stor kram!