Vi som startar ivf behandling 2021
Idag gick jag in i v17 och nu har jag berättat för familj och de flesta vännerna, har legat lågt och varit osocial hela sommaren för att slippa grejen med alkohol, Haha! Jag har mått bra hela tiden, har egentligen inte känt någonting alls. Vi gjorde nipt för att säkra upp och fick svar att det var normalt. Däremot ska vi hålla oss ifrån att ta reda på kön (lite frestande med tanke på att vi har svaret en knapptryckning bort) Det får bli en överraskning dagen den kommer efter allt kliniskt planerande de senaste åren ;) Nu hejar jag på er och alla andra som kämpar <3
Jag började med sprutorna i måndags, och det är ju en barnlek nuförtiden ;) Ser ut som att jag slipper ta Fyremadel/Cetrotide sprutor också, antar att den där nedregleringssprutan gör så att äggen inte släpper ändå...
Men vad fantastiskt att du mått bra hela tiden!!!!!! (det där är ju min nästa oro - att jag ska må ännu sämre än förra gången om jag skulle bli gravid och försöka jobba och ta hand om en tvååring) men men det 'problemet' får jag ta när det kommer så härligt att ni berättat för nära o kära nu, snart kommer det kanske börja synas också!! så underbart det är ju jätteroligt att höra om dem det gått bra för i tråden, det ger oss andra massor med hopp! kram!