Annna84 skrev 2021-03-16 17:45:05 följande:
Tack :) Jag hoppas också att det löser sig snart.
Vad skönt att du har ett embryo kvar i frysen som du kan sätta in när du återhämtat dig lite.
Vi är inne på att byta till Linnékliniken i Uppsala, vi ska dit på ett första möte i veckan, men jag är även intresserad av din klinik. Förstår att det är svårt när det inte finns så mycket att jämföra med, men har du varit nöjd och får du en känsla av att de är villiga att testa lite olika metoder?
Min nuv har varit tydliga med att det är upprepning som gäller.
Nu har jag börjat med q10 plus att jag tar en del andra vitaminer, min sambo äter också en del vitaminer.
Inför det näst sista embryoåterförandet var jag hos Dr Nice på en 7-dagars behandling, den gången fäste embryot iallafall en stund, så det ger mig lite hopp. Det var ganska påfrestande, men jag funderar på att testa det en gång till. Har du varit där?
Kramar
Hej
Jag har inte varit hos Nie men bara hört positiva berättelser i form av bättre resultat än innan akupunkturen. Men de kostar väl en slant så det viktigaste är att hitta det man tror på och fungerar för just en själv! Jag gillar akupunktur som behandling av andra åkommor så är öppen för ett besök där!
Min klinik var väldigt tydlig med att hon inte kommer köra på med samma metod efter tre isättningar om det inte fungerar,; utan vidare utredningar eller justeringar. Hon tror inte på att köra samma lika gång på gång!
Linnekliniken är ju välrenommerade så tror även de är bra! Vet dock inte hur mycket de tänker utanför boxen. Men oavsett vilken av dessa två du väljer kommer du högst troligen få en ny behandlingsplan! Välj den du får bäst känsla för och praktiskt mtp alla besök är bra. Hur gick mötet hos de?
Inför nästa ägguttag (om det krävs) kommer båda jag och min man öka vitaminintaget för att försöka påverka ägg och spermiekvaliten.
Kram! .