Annna84 skrev 2021-02-19 22:22:22 följande:
Jag har tänkt på dig och hoppas så mycket på att det går bra imorgon, håller tummarna för dig!!
Jag bröt ihop på kliniken, men kände mig bättre till mods när läkaren sa att hon tror att vi kommer att lyckas tillslut om vi gör fler behandlingar. Nu är jag inne på min tredje spruta för att förbereda för nästa embryoåterförande som kommer bli i början på mars.
Kram till dig
Lyckades droppa testet som jag fick av kliniken i koppen, över Max.strecket haha, men i det syntes ett väldigt svagt extra streck. Så tog ett till test från samma kopp från CB. Även där, ett svagt plus! Väntade 2,5 och tog ett till test. Samma svar, ett svagt plus! Blir dock helt förvirrad då alla mina grav.symptom försvann i måndags och jag blöder ju även idag...
Men finns inget annat än att försöka tänka positivt, glädjas över mitt livs första plus (då vet man ju att det är möjligt) och så får vi ta ett nya test de kommande dagarna. Och dansa lite till vår pepp-låt!
Skönt att läkaren ser möjligheterna! Det är väldigt lätt att börja tvivla själv! Vad är det för förberedande sprutor du tar? För det var väl ett embryo från frysen? Fick du svar på embryo glue? Håller tummarna och skickar pepp till dig!