Vi som startar ivf behandling 2021
Hur har det gått för dig? Var det inte nu på förmiddagen det var insättning? Hoppas allt går väl för dig och embryona piggnat till
Hur har det gått för dig? Var det inte nu på förmiddagen det var insättning? Hoppas allt går väl för dig och embryona piggnat till
Vad är skillnad mellan 2dagars och 3dagars? Varför är det mindre chanser med 3dagars?
Det är sånt man sen tänker lite extra på varför de inte säger så mycket och låter tystnaden bli ifylld av sina egna farhåhor, men får verkligen hoppas på det bästa. Annars kanske pandemin hinner lägga sig tillräckligt för att nästa omgång blir på gamla kliniken? Ibland vet man inte vad som kanske kan bli annorlunda.
Jag känner mig lite som ett emotional wreck, så fort plock och ruvning kom igång så är det som om man är personlighetsförändrad, gillar det inte alls. Kan typ sitta och tänka på den lilla i magen och bara börja storböla för att jag inte tror att den kommer klara sig haha. Instabil minst sagt, men skyller på allt kroppen vart med om senaste veckorna.
Försöker att inte tänka för negativt, men det är svårt, ville så gärna ha en blasto denna gången, börjar fundera på om det inte är min livmoder eller immunförsvar som spökar och det är därför vi inte lyckats på egen hand heller. Börjar tvivla på att det "bara" är AMHt, för jag ägglossar varje månad. Kritikern mot läkarna smyger på här igen
Ville bara skriva lycka till till er som precis har fått göra en insättning nu och till er andra som är eller snart är igång med sprutorna <3
Jag ska på söndag få veta hur det har gått för våra embryon.
Ha en fin valborg!!