YKY skrev 2021-04-28 17:05:50 följande:
Jag hade min insättning på Sahlgrenska av vårt frysta embryo från 2018 (första insättningen blev en dotter som nu är två år). Det är så annorlunda med syskonförsök, ingen stor process alls! Insättningen tog tjugo minuter, känns så märkligt att jag eventuellt är gravid nu. De glömde säga testdag, men testar väl typ 7-8 maj. Så, hoppas hoppas!
hej!! välkommen! kanske var vvi med i samma tråd 2018/2019 :) tycker jag känner igen ditt namn.
vad roligt med någon mer som försöker med syskonförsök =) min dotter är också 2 år, fick inga kvar till frysen 2018 så började med nya försök i feb. fick endast en blastocyst då som inte tog sig och i morgon blir det återföring med en 3 dagars.
Vad härligt att du bara kunde köra en frysåterföring direkt, det är ju drömmen, att kunna få 2 syskon på samma äggplock!! Jag håller med att det är annorlunda med syskonförsök, dock är det fortfarande nervigt när man ska ta sprutor och se hur allt utvecklas etc igen, mina ägg verkar ha blivit rätt dålig kvalitet på på 3 år så för oss skulle det vara ett mirakel om det kommer ett syskon men är så otroligt tacksamma ändå
stort lycka till med ruvningen!