Vi som startar ivf behandling 2021
Usch vad tråkigt Låter sunt att sörja ihop och bara låta sig själv få känna allt som kommer med ett minus.
Det är fortsatt minus här för oss med. Vi får hoppas på tredje gången gillt helt enkelt. Har ni hunnit tänka så långt än eller tar ni det dag för dag?
Jag pratade med landstinget igår, förra gången sa de 8 månaders kötid från inkommen remiss, igår sa det 5-6 månader, så känns inte lika tufft längre. Förhoppningsvis kanske man blir kallad efter semesterstängningen, då har det gått 6 månader från remiss för mig.
Skulle jag åka till Prag igen så får jag ju också berätta för dem om mina misslyckade försök här i Schweiz, kanske har de då någon annan plan, jag vet inte. Uppenbarligen har vi fått väldigt få befruktade ägg under våren (har ändå fått ut 12-13 ägg) och om det beror på omogna äggblåsor så tycker jag ju att kliniken gjort ÄP för tidigt.. sen är det så otroligt mkt pengar vi pratar om här också.. jag vet helt enkelt inte vad planen är, men känner mig själv rätt så har jag nog en om några timmar
hade ni inte en blastis i frysen? vill du vänta med den? Kram