Anonym0810 skrev 2021-02-14 08:01:27 följande:
Jag har en jättestor reklambild som jag inte kommer förbi på den här sidan. Så har någon svarat på det jag skrivit så ber jag om ursäkt för att jag inte svarat. Är det någon som vet hur jag tar mig förbi reklamen? Finns inga kryss någonstans.:/
Usch jag bara måste fråga, är så moloken, det känns i varenda fiber av mig att det inte tagit sig. Min kropp beter sig precis som innan jag brukar få mens. Är redan galet knäckt. Kan man så här på RD7 redan veta att det inte tagit sig? Någon annan som känt så starkt så tidigt? Förlåt om jag känns negativ men trodde inte jag skulle känna så här :(
håller med om den där jäkla reklambilden, sjukt störig...man får scrolla ner helt enkelt och hoppas den försvinner..
jag tror inte kroppen beter sig särskilt annorlunda under ruvningen, jag har själv aldrig känt någon skillnad om det tagit sig eller inte, det enda är att testa när du känner dig redo! Minns inte om du satte in 2-dagars eller längre? om du satte in blastocyst skulle du kunna få plus redan på RD 7!
och det är en bergochdalbana känslomässigt med IVF, vi vet nog alla här inne hur du känner