Anonym0810 skrev 2021-02-14 08:01:27 följande:
Jag har en jättestor reklambild som jag inte kommer förbi på den här sidan. Så har någon svarat på det jag skrivit så ber jag om ursäkt för att jag inte svarat. Är det någon som vet hur jag tar mig förbi reklamen? Finns inga kryss någonstans.:/
Usch jag bara måste fråga, är så moloken, det känns i varenda fiber av mig att det inte tagit sig. Min kropp beter sig precis som innan jag brukar få mens. Är redan galet knäckt. Kan man så här på RD7 redan veta att det inte tagit sig? Någon annan som känt så starkt så tidigt? Förlåt om jag känns negativ men trodde inte jag skulle känna så här :(
Asså ibland kan de kännas som om mensen ska komma fast man är gravid så behöver inte betyda och symtomen kan skilja sig från gång till gång också så ge inte upp än<3
Maikward skrev 2021-02-13 22:59:27 följande:
Jag blev så besviken efter att bara fått ut 4 ägg ur 10 äggblåsor, och bara 1 endaste ägg blev befruktat, så jag har hållit mig borta härifrån ett tag och inte vågat hoppas på en insättning. MEN!! Det endaste ägget var tydligen jättestarkt och superfint, så idag sattes det in! Nu startar ruvardagarna och jag har faktiskt stora hopp för den här :D Känns så skönt att komma ur den här negativa spiralen som man hamnar i och bara går och räknar ner timmarna, inte vet hur det går. Nu sitter embryot där inne och jag tillåter mig att känna mig gravid, så nu får det vara så ???? ser att många här inne har plussat, hur många är ni?? Och är det fler än jag som har ruvardagar? :D
Förstår besvikelsen men låter ju jättebra så länge den ser fin ut. Allt som behövs är ju just det guldägget :) men man glömmer lätt och fokuserar på kvantitet istället:)