Inalina skrev 2021-09-20 09:28:30 följande:
Hejsan, ja det känns tråkigt men på något sätt har jag hållit mig över ytan hittills får se hur det blir framöver, hjärnan och kroppen kanske tar det där sedan helt enkelt.
Jag kände själv att mitt meddelande kändes lite självupptaget att jag hade drömt om att gå och vara gravid med min bästa vän här när vi fått vara gravida tillsammans innan, och så finns det ju så himla många här i tråden som aldrig fått vara gravida eller fått barn så jag kände mig lite dum efter att ha skrivit det. Folk verkar dock vara så förstående här i tråden att man verkligen vill ha ett syskon också när man kämpar så mkt, så det är nog lugnt ändå.
Hur känner du dig? RD 6 idag, spännande!!!!
Äsch, tänkte inte alls så. Klart det är lugnt! För övrigt håller jag med Estelle här ovan att du inte är det minsta självupptagen utan bara väldigt gullig och peppande gentemot alla oss andra. Klart att du också får ha drömmar och önskningar och all rätt att vara ledsen när det inte blir som du har önskat. Hoppas verkligen att det blir syskon framöver och är glad att läsa att du har bra stöd av din man.
Tycker de här ruvardagarna innan bim är de jobbigaste. Känner mig orolig, har svårt att sova. Letar symptom fast jag vet att det är tidigt. Har i princip haft molvärk i livmodern sedan återföringen men den kommer och går. Brösten som ömmade tidigare (innan och runt återföringen) känner jag i princip inte av längre. Kommer vänta med att testa till helgen och hoppas inte mensen dyker upp innan. Kram!