Inalina skrev 2021-08-19 11:37:04 följande:
ja precis jag hoppas blödningen är över till helgen, så allt går som smort på måndag och det är ok att börja ta sprutorna då!
de sprutorna känns verkligen som rena barnleken jämfört med Zoladexen, förstår att man inte kan administrera den själv!
har du fortsatt med dina tillskott eller skippar du det nu när du har blastis i frysen och inte behöver göra äggplock (förhoppningsvis bara till syskonförsök då i så fall..)
jag har fortsatt med mina så blir intressant att se om det blir någon skillnad på kvaliteten denna gången. Har ju i alla fall större tilltro till Prag-kliniken än så länge så får se vad som händer, vågar ju knappt hoppas på att få till frysen denna gången men det vore verkligen jackpott. men ja många moment återstår ju här, första ultraljudet efter 6-7 dagar är jag väldigt spänd på, blir ju dessutom på en helg så ska försöka hitta en tid till det med min gyn...
Hehe, skönt! Den låter inte alls kul med den sprutan.
Jag har fortsatt med låga doser av q10 mfl. Så just nu äter jag multivitaminer, q10, mys-inositol och omega 3. Åt nac fram tills det tog slut!
Håller tummarna för att det ger resultat att du tagit dem länge nu. Minst tre månader sägs ju vara bra för äggkvaliteten och för dig har det ju gått betydligt mer än det.
Håller tummarna för att allt går bra nu och att det löser sig med tider hos gyn osv!