Vi som startar ivf behandling 2021
jag tror på din blastis och att det är er tur nu
Tack för tipset!!! såg att kliniken ligger precis vid vårt kontor i Stockholm där jag dessutom är på kick off några dagar precis den veckan så har jag tur får jag positivt svar från dem om de inte är på semester eller liknande! =) annars som Estelle skrev får jag höra av mig till en vårdcentral.
Det jag också oroar mig för nu (alltid är det något..) är att jag skulle börja processen och sen inte kunna slutföra den då min man ska i väg på 2 v utbildning från 13 sep och framåt, och då måste jag ju ha avklarat både ÄP och återföring innan dess vilket verkar kunna bli på gränsen precis med en dag eller så jag har mailat en del frågor till min klinik så får se vad de säger... all denna väntan när man bara vill ha alltid klart o bokat. (vilket inte är lätt heller då vi pratar om 2 cykler som ska emellan och min mens är inte helt pålitlig i dessa tider heller...)
alla såna här saker får en ju att tänka att det är bättre att köra på i Schweiz för då slipper jag all stress med resande etc men jag är faktiskt inte helt säker på kompetensen hos kliniken, de är proffsiga och alla är trevliga etc men jag kan inte hjälpa att känslan av expertis ändå inte infinner sig