Vi som startar ivf behandling 2021
Hon skulle skicka resultatet till vår läkare, som sen skulle ringa mig och berätta hur vi skulle fortsätta, gissade på direkt remiss till ivf då vi försökt i över 2 år.
Vet dock inte om du såg min andra kommentar ovanför? Läste resultatet för en stund sen ang mitt cellprov, det sade "Cellprov kontrollerat i samband med infertilitetsutredning visar HSIL och högrisk HPV. Patient ska kallas för kolposkopi inom 3 månader, informeras via standardbrev 2."
Så nu vet jag inte vad som kommer hända, känns mest skit. Ska ringa gyn direkt imorgon, hade ju inte läst detta innan jag åkte dit idag.
Vad skönt med bra personal iallafall, det tycker jag betyder mycket! Väntetiderna kan man ju dessvärre inte göra så mycket åt, speciellt inte nu i dessa tider. Men det suger, verkligen!
Ååh, tråkigt, även om väntat. Man kan ju bara hoppas att det inte är så många som anmäler sig samtidigt. Hoppas iaf ni får plats nästa månad istället, man vill ju inget annat än komma igång :)
Känns det okej för dig med sprutorna och så? Är ju ändå en konstig grej att sätta nålar i sig själv, hehe.
Hoppas de utreder det färdigt fort så du kan komma vidare i processen.
Vi ska ?fira? med alkoholhaltigt bubbel ikväll. Den alkoholfria flaskan får vänta till en annan cykel.