Inalina skrev 2021-06-23 09:10:22 följande:
åh så skönt att höra, nu får du bara slappna av och säga till pyret att stanna där i 9 månader ! härligt att den såg fin ut också, det är ju precis det man vill höra!!
Ja både jag och läkaren sa det till den! Hoppas den lyssnade! ;)
Inalina skrev 2021-06-23 14:24:26 följande:
nej jag känner också igen det där att blodet bara kommer, sen har jag istället fått mensvärk någon dag efter de gångerna istället :( skönt att du kan tänka positivt men det är också helt ok att sörja en stund givetvis även om det inte är för alla kanske. Jag hoppas du kan slappna av lite i sommar från den här karusellen och sätta dit en fin snöflinga i augusti
nej jag tror det är svårt för killarna (och andra partners) att förstå helt vad man genomgår med både kroppen och psyket, även om de såklart är stöttande och också blir ledsna när det inte funkar.
Jag ska göra ny IVF i augusti är det tänkt men min klinik vill att jag kör långa protokollet och måste då ta en ganska komplicerad nedregleringsspruta som heter Zoladex under min semester i Sverige (bor i Schweiz). och jag har ingen aning hur jag ska få en sköterska att göra det på mig, det verkar vara en ganska hemsk spruta dessutom som man måste ta alldeles rätt så jag går o nojar mig o försöker hitta lösningar på det problemet nu med... suck aldrig kan det vara enkelt...
Oj vad meckigt! Läst i olika trådar om en klinik som heter Fertilitetsplus. Kanske kan du kolla med dem!? Eller känner du någon sjuksköterska som kan hjälpa dig? Håller tummarna för att det löser sig!