Annna84 skrev 2021-05-17 13:34:20 följande:
Å, förstår din oro, men nu hoppas vi på att det blir positivt imorgon istället. Det kan ju bli lite sent ibland, men med tanke på tabletterna så ska det ju iallafall bli ägglossning. Annars antar jag att de tar till ovitrelle?
Jag ska ha återföring på söndag (och om ägget kommer imorgon blir det 5 dagar efter det) Nu ska jag ta till lite olika mediciner vilket förvånade mig, men hoppas det ger effekt. Ovitrelle ikväll och sedan lutinus plus synarela i slutet på veckan. Aldrig hört talas om denna cocktail.. har du?
Tack, hoppas det med. :) Ingen aning faktiskt hur de gör. Får väl kolla om de tar Ovitrelle eller inte. Men det borde de ju om det finns en äggblåsa bara.
Precis, söndag låter rimligt! Min klinik kör sex dagar efter positivt test om jag inte minns fel. Men oj vad mycket mediciner. Läste någonstans om varför man skulle ta Synarela. Antar att det underlättar implantationen men minns inte säkert. Skönt att du får lutinus. Jag får ingenting vad det verkar! Tänk så olika det kan var.