Annna84 skrev 2021-04-07 13:53:29 följande:
Väldigt kul att vi är ett stort gäng här som kan följa och stötta varandra <3
Underbart med sol och snö i bergen! Längtar tills det går att åka till Alperna och vandra/åka skidor. Lyxigt att du har det så nära.
Hoppas att det läker fint efter tanden, skönt att den är ute innan du startar igång igen. Jag tränar också nu efter hysteroskopin, tänkte hålla i och köra varje dag. Det är så mycket lättare att handskas med behandlingen när man känner sig stark i kroppen och kan fokusera på något annat en stund.
Hur har du gjort med akupunkturen? Jag har bokat in två sporadiska tider, kommande veckor.
Hur hög dos gonal har du tagit tidigare? Jag ska ta menopur den här gången, samma dos som tidigare men hålla i den lite längre (tidigare sänktes dosen efter 3 dagar).
Ha en fin dag! Kram
Inalina skrev 2021-04-07 14:18:35 följande:
ja det är drygt en timme till fina skidorter så vi ska inte klaga :) sen satt man ju mest i lägenheten ändå eller var ute o lekte i snön, och liftarna åkte man bara med sin egen familj så kändes rätt safe. men klart man längtar till att saker ska återgå till det normala igen. vi vill ju träffa våra familjer i sverige som vi inte sett sen i somras :(
jo jag har bokat in första tiden för akupunktur på fredag lunch, hur kör du sen när du tar sprutorna? kanske kan jag köra samma typ av schema om jag tycker det känns ok efter första gången...
jag har fått 300ie gonal f tidigare och då fick jag 3 blastocyster (2018).. och jag har ju inte blivit yngre.. tror inte läkaren är särskilt orolig för överstimulering i alla fall, och inte jag heller. Ni hade fått rätt många fina blastocyster förra gången vill jag minnas?
Spännande att det närmar sig för er båda. Nu ska det bara bli plus tycker jag. Kommer att hålla mina tummar och följa er här. Vill också veta mer om vad ni tycker om
akupunkturen. Funderar om jag ska boka in det med inför fet!