Vi som startar ivf behandling 2021
Bilbo79, jo det går bra, hopjag! Blir lite orolig av att illamåendet blivit mindre,men idag känner jG mig istället komatrött, så nog finns det symptom alltid! Och har inte blött mer sen min testdag, så jag försöker ha tillförlit attdet kommer gå bättre denna gång. Däremot är brösten helt som vanligt, vid mitt MA så var de redan nu, v 5+2, jätteömma. Men jag hoppas det bara är normalvariation...
Tänkte du ta fler blodhcg, eller är du någerlunda nöjd nu? Så nöjd man nu kan vara innan vul...
Skönt nån fel som nått 40.
Håller tummarna hårt för dig. Ja varför de vill jag ska vänta. Hon jag var på ultraljudet hos sa att 1mån för kroppen att komma i balans och 2mån för psyket. Man har ju trots allt börjat planera 18 år framåt typ...Sen tror jag det är olika från gång till gång vad man känner..var 7 insättningen nu lite luttrad. Förstod inte första gången för ca 1,5 år sedan jag började hänga här hur folk kunde se framåt så snabbt och redan tänkt ut en plan B redan när man fått positivt gravtest. Nu är jag där på gott och ont. Förhoppningsvis får denna resa en verktyg att hantera andra kommande problem. En missad deadline tex. Hetsar jag inte upp mig över lika mycket.. Alla problem/motsättningar blir små i jämförelse med detta.