Inalina skrev 2021-05-19 14:03:52 följande:
hej!!
haha ja jag är verkligen min egen fertilitetsläkare just nu, som att det inte räcker med alla vitaminer etc jag trycker i mig så kör jag även med bisolovon-metoden denna månaden haha!
Tror i alla fall att vissa av tillskotten hjälper med tydligare ÄL denna månaden då jag känt av det i magen och ÄLsekretetet vart väldigt tydligt vilket jag vanligtvis inte brukar märka av! tror jag hade ÄL igår och har för första gången på väldigt länge njutit av att kunna ha sex så mkt det bara går.. jag lever vidare på hoppet här att det skulle kunna gå naturligt med min fungerande äggledare och med lite nedsatt immunförsvar (och SJUKT mkt vitaminer/tillskott). återkommer om den saken
förstår att du är på G till FET nu! Blir det på lö? följer både dig och Clemmentina med spänning! (och så roligt att det verkar vara en plustråd just nu också, hoppas det smittar av sig på er Kram!
Haha! Härligt! Det är samma som här hemma, högar med vitaminer både morgon och kväll :)
Spännande att du fått till en så så tydlig ägglossning och ?hittat tillbaka? till sexet. Heja dig!! Det har ju fungerat för andra, så plötsligt kanske det händer för er. Har du tagit en hästdos D-vitamin inför ÄL som många skriver om?
Ja, hoppas plussen smittar av sig på oss också :) Jag har återföring på söndag och nu har jag kört igång med mina mediciner, nässpray, bisolvon och lutinus, utöver alla vitaminer ;) Än så länge känner jag mig hoppfull och det är så himla skönt att få vara i den känslan några dagar till.
Kram