Inalina skrev 2021-04-27 09:48:36 följande:
hej! alla mina blåsor verkar inte ha innehållet ägg :( bara 7 gick att göra ICSI på och 3 har befruktats normalt. jag kan inte hjälpa att fundera över om kliniken egentligen är så bra på att göra ICSI ..jag tycker utfallet låter väldigt dåligt även om jag såklart är glad att det blev några befruktade överhuvudtaget... med tanke på att 10 av 12 befruktades 2018 och nu har jag mindre än 30% som befruktas varje gång nu
jaja jag får hoppas det blir överföring på torsdag i alla fall, är fortfarande i valet o kvalet att sätta tillbaka 2, för annars är jag rädd att vi ändå inte får något till frysen och då har man ju liksom inte försökt med allt som går..
de sa att de skulle ringa i morgon och då bestämmer vi när det ska överföras, åh herregud jag hoppas dessa 3 överlever till i morgon nu
Hej vännen! Ååå, jag förstår verkligen att det känns tungt och att du funderar över varför det blir som det blir. Jag har tänkt samma sak många gånger och undrar varför det varierar så himla mycket. Man vill ju ha den bästa embryologen, på något sätt känns det som att det momentet är det absolut viktigaste.
Det kommer att gå bra för dina små till imorgon, jag tänker på Dhalias solskenshistoria där det lyckades med en 2dagars.
Jag håller tummarna för dig och tänker på dig massor. Heja heja de 3 kämparna som delar sig fint just nu.
Själv håller jag på att kräkas av oro. Jag bad kliniken att ringa min sambo istället för till mig, jag orkar inte ta samtalet själv om det är negativt. De ringde nu på morgonen när han satt i möte, så vi missade det. Nu får vi förhoppningsvis besked i eftermiddag. Sitter och räknar statistik från mina tidigare försök för att försöka ha något att hålla mig i, men det kan ju variera så mycket från gång till gång. Jag hör av mig när jag vet.
Massa kramar till dig