Clemmentina skrev 2021-03-18 18:39:18 följande:
Förstår precis! Jätteskönt!
Har också hört om boken Is your body baby friendly men har inte läst den. Borde kanske göra det! Det som är bra med den jag tipsade om att dhea finns beskrivet. Lite information finns kanske på hemsidan:
itstartswiththeegg.com/
Spännande med embryoglue och att det tog sig för dig båda gångerna när det användes! Håller tummarna för du de tar hem det nu och att det ger god effekt. :)
Hoppas också på att både vitaminer och Menopur ger effekt denna gång. Det vore så häftigt! :) Har hört om andra som fått det men vet även att för en del ger Menopur färre ägg. Det blir spännande att se imorgon! Jag började med Fyremadel i tisdags!
ah tack för länken, gillar hur enkel sidan var att navigera och hur de förklarar de olika vitaminerna, superintressant! nu ser jag vart du fått din lista ifrån hehe (och min lista numera då ;))!
enda problemet min klinik kan ha med embryo glue är om de måste beställa hem en för stor batch med tanke på att det är så himla dyrt, vet inte om de kan göra en order med typ en droppe till mig liksom ;) så får se vad de säger...
hör av dig efter ditt vul!