Annna84 skrev 2021-03-17 09:42:11 följande:
Skönt att du får komma in imorgon, man vill ju att det ska hända saker för att komma vidare från det jobbiga.
Jag började med akupunktur som en livlina innan jag satte tillbaka mina frysta embryon. Så jag har aldrig testat inför ägguttag, ännu. Först gick jag lite sporadisk till en akupunktör cs varannan vecka och samma dag som återföring. Vid mitt näst sista återförande testade jag att gå 7 dagar på raken hos en kinesisk akupunktör. Det var en rätt tuff behandling men jag vill testa den igen eftersom jag faktiskt blev gravid den gången.
Det verkar vara lite olika bud vad som gäller, men det jag har fångat upp är att man ska gå innan/i samband med behandlingen, sedan en gång samma dag som återförandet och sedan vänta ca 2 veckor för att inte reta upp livmodern ifall det har blivit en graviditet.
När ska du gå dit? Det blir intressant att höra vad din akupunktör anser vara det bästa.
ja verkligen, vill ju komma vidare och får se vad de säger i morgon och ska vara intressant att se vilka förändringar de föreslår. (sen har jag ju min egen plan/ideer..)såklart...
jag har inte fått svar på mitt mail ännu så återstår att se! ska även fråga min klinik om de har samarbete med någon som de kan rekommendera. det hade min klinik i Prag men då jag aldrig hade provat akupunktur då så vågade jag mig inte på det.
lycka till på ditt ultraljud idag på kliniken,
hoppas du blir av med blödningen!