Inalina skrev 2021-04-27 11:59:04 följande:
tack, ja men vet ju att man inte är ensam i den här tråden om att pendla mellan hopp o förtvivlan men det kommer att lyckas till slut, det tror jag ju på. Ja precis, skulle vi inte lyckas nu med detta försöket finns en stor chans att jag faktiskt tar nästa försök i Prag i höst. Embryologen lät så positiv när hon ringde så man blir helt paff när resultatet är 3! men men, de såg ut att vara bra så vem vet kanske blir det 3 blastisar av det till slut, jag kommer dock inte låta dem vänta till lördag med återföring, jag tror fortfarande att de mår bättre av att vara i min livmoder
hoppas ni får fina besked, håller tummarna stenhårt!!!
Det är himla skönt att skriva med likasinnade i samma situation.
Precis, de kan ju faktiskt bli 3st starka blastocyster som resultat :) Förstår att du inte vill vänta med återföring, jag skulle ha känt samma sak och om du får sätta in två så är det ju positivt.
Jag har pratat med kliniken nu och vi fick 9st befruktade, så det är rekord i antal för oss. Det var en lättnad. Nu ska de odlas till lördag och vi får besked på söndag kring utfallet. Nu ska jag försöka att slappna av eftersom det är många dagar kvar till söndag. Jag har fortfarande ont i magen. Hur mår du?
Nu håller jag tummarna stenhårt för dig och hoppas på fint utfall på torsdag :)