Vi som startar ivf behandling 2021
hejsan!! Tack =) har vart i väg på VUL nu där de såg 8-9 blåsor på ena sidan och ca 3 på andra (har ju uppenbarligen en vääääldigt seg höger äggledare av ngn anledning!) men jag är jättenöjd över resultatet såklart, flera av blåsorna hade samma stl, ungefär 11-13 mm.
Ska börja med Orgalutran nu också (funkar som Fyremadel eller vad ni får där i Sverige..) och den ska jag ta på morgnarna.
Läkaren trodde eventuellt ÄP på måndag redan, men jag ska dit igen fre morgon och kolla hur det ser ut! så nu är man igång på riktigt!
Jag tror jag säger till läkaren att jag vill göra ICSI på alla denna gången får ta det med honom på fredag men jag känner att det är dumt att chansa med några på vanligt sätt.
spännande med ditt VUL i morgon, nu ska jag stressa i väg till min akupunktör (inte lätt att försöka jobba med alla olika möten man har hela tiden haha!=
Hur gick det med akupunkturen? Det har varit fullt ös för mig med jobbet, men imorgon ska jag på VUL igen. Nu börjar jag känna lite. Gör du det?
Jag ska också säga till igen att de måste göra ICSI på alla, vågar inte chansa på vanlig ivf igen.
Sov så gott :)