Vi som startar ivf behandling 2021
Hej på er
Har läst under lång tid med mestadels inväntat medicinska besked detta är, så jag har inte haft mycket att skriva om. Är 39år och försöker få syskon på egen hand. Tyvärr har jag lågt AMH värde så chanserna är små, även om jag vet att det kan gå. Gjort fyra inseminationer förra året med donerad sperma och ett ivf försök med totalfrys som plan men där ingen bladtocyst var fin nog att frysa. Andra försöket nu efter sommaren gav ett toppembryo dag tre, som tyvärr inte tog sig, och de övriga gick inte att frysa. Står i kö för äggdonation och tror inte så mycket på IVF längre men min läkare är hoppfull om ett försök till.
Idag har jag äntligen fått börja med nedregleringssprayen. Skönt att vara på g igen även om det också är vemodigt med sista försöket innan ÄD. Men ändå ett försök. Har likt många andra av er mixtrat med diverse tillskott för att känna att jag gör något iaf. Ska dock och lämna blodprov av en annan anledning nästa vecka så nu har jag under två veckor inte fått ta några tillskott eller vitaminer alls. Så jag hoppas inte det påverkar försöket.
Härligt att läsa om er som plussat och sett små hjärtan. Det är ju dit vi alla vill nå.