Anonym (?) skrev 2021-01-04 21:35:30 följande:
Är du fortfarande trygg i ditt val om att stanna hos din man? Jag önskar så att min bara hade sagt det kan finnas en framtid för oss, men det är blott en dröm och jag känner hur jag håller på att stänga ner för honom och gå vidare på riktigt. Sorgligt men nödvändigt. Skulle krävas ganska mycket från honom om jag ens skulle fundera på att starta upp något igen.
Det känns som om det kunnat vara han som skriver detta ;(.
Jag förstår att du behöver mycket från honom för att starta upp något igen.
Själv avskyr jag min flathet.
Nej jag känner mig inte trygg i det valet. Visst, det är tryggt och bekvämt med allt på plats så att säga men jag mår forfarande inte bra i det.
Känner hur jag irriterar mig på allt möjligt hos min man och känner hur mycket jag längtar efter honom.. Är så rädd att jag gjort fel val ;(.
Trots alla motsättningar som vi har så tror jag att vi hade mått så bra av varandra.
Känner ju att han är på väg bort också och det är ju självklart men det gör ändå ont. Jag saknar honom så ;(
Det där att man tror att den som är upptagen alltid leker med nån vid otrohet stämmer inte alltid. Det kan va riktiga känslor som känns hopplösa att lösa ;(
Allt vänds ju upp o ner vid en skilsmässa. Och ibland kan det kännas galet svårt att få till det trots att man vill innerst inne..