Gett upp älskare
Också slog saknaden till hårt. Efter dagar av ?okej?. Usch vad han fattas mig. Hur har du det ikväll sörjer?

Vill ha honom här, nära om så bara för att få känna hans armar runt mig.
Också slog saknaden till hårt. Efter dagar av ?okej?. Usch vad han fattas mig. Hur har du det ikväll sörjer?
Hej tjejer...
Känner igen mig alldeles för väl :( Har varit någons andra kvinna i snart tre år... Vi är varandras tvillingsjäl och mår så galet bra ihop, på alla plan. Senast vi träffades sa han att han hade en plan för hur det skulle bli vi. Dagen efter händer en grej i deras familj, en riktig tankeställare som jag inte kan berätta mer om, och jag kände att han kunde gå vidare på två sätt. Dom eller mig. Ni förstår ju vad jag hoppades på men han har inte alls hört av sig sen dess! Det har bara gått fyra dagar och det har varit jul och allt men ändå... Innan messade vi så fort ett tillfälle dök upp. Så valet föll väl på dom då. Jag går typ och väntar på att få ett avslut från honom samtidigt som jag hoppas att han bara är upptagen (dygnet runt, mmm eller hur???). Han älskar mig mer än sin fru, de har haft sina glansdagar säger han och där tar jag honom på orden. Men han säger också att barnen alltid går först vilket jag också förstår så det vägde väl över till familjens fördel.
Jag har gråtit sen julafton nu... Jag kommer alltid älska den här mannen och jag vet att han alltid kommer att älska mig! Samtidigt så känner jag att den där grejen som hände i hans familj är en godtagbar ursäkt för att välja bort en älskarinna även om jag vet att jag är mer än så för honom!
Är det ok att hoppa in här och skriva av sig när det är som tyngst eller? Känner så väl igen mig i det ni skriver! Tex att jag "pratar" med honom när han är online...Det gör så ont i mig att jag mår illa och då har jag ändå inte fått "domen" ännu.
Oj här har det visst varit hetsiga diskussioner sedan jag sist var inne...
Eftersom detta är - MIN - tråd så kan jag ju säga att den inte alls handlar om huruvida otrohet är bra eller inte. Tycker det är rätt tydligt i mitt allra första inlägg att jag inte tycker att det är bra. Min fråga var ju om man trots otrohet har rätt att sörja slutet på sitt "förhållande"...
Nåja, jag tänker inte ge mig in i någon diskussion om rätt/fel.
För min egen del så var jul och nyår rätt jobbiga, saknade honom sjukt mycket men höll ändå emot.
Men i förrgår hände det något, jag la upp en händelse på FB och han gav en kommentar, inget speciellt utan bara en väldigt allmän kommentar. Dock när man gör så då kommer ju kommentaren på messenger... Varpå jag fick ytterligare ett mess där han bad om ursäkt och förklarade att han inte visste att den skulle dyka upp där. Jag svarade och sen har de senaste två dagarna varit fulla med kommunikation igen.
Tydligen saknar han mig också, sjukt mycket och har längtat varje dag efter mig. Jag har sagt blankt nej till någon som helst fysisk kontakt med honom då jag vet att jag inte skulle orka en till brytning. Dock så har vi pratat väldigt mycket om de olika alternativen... Om han ska fortsätta med sin fru eller skilja sig för att vara med mig.
I mina tankar har jag ju enormt svårt att se hur han ska kunna fortsätta när han till och med efter över en månad utan kontakt, längtar efter mig varje minut varje dag (hans ord).
Eftersom hans fru är helt ovetande så kan dom ju inte heller prata om det som inte fungerar i deras förhållande (och som kanske är orsaken till att det funnits plats för mig i hans liv). Hur ska det då kunna bli bättre?
Han säger att jag har så många kloka tankar och jag försöker verkligen vara så neutral som jag kan. Resonera med honom om fördelar/nackdelar med de olika alternativen.
Men denna kontakten gör ju inte att jag vill ha honom mindre... Bara vetskapen om att han längtat lika mycket efter mig som jag efter honom...
Sjukt jobbig sits är det iaf.
Så många ni är, som tror att livet är svartvitt.
Jag har levt med min äkta hälft i 25 år. Vi har tre barn och hen är min allra bästa vän. Jag älskar hen.
Sen har vi min livs passion. Vi möttes 2013. Hemma hade vi en tuff period - 3:an var liten, äldsta sonen fick en NPF-diagnos, svärmor dog. I nöden tappade vi varandra och lusten dog.
Vi möttes på jobbet, och hade hen velat det då hade jag lämnat allt. Hen är min perfekta match. Om inte vi redan varit gifta, båda två. Om vi inte redan gjort våra livsval.
Vi valde att stanna. Våra partner vet om otroheten. De förlät. Ingen annan vet. Våra liv fortgår. Barnen mår bra. Alla mår bra.
Men i hemlighet hörs vi nästan varje dag. Ses några gånger per år. Vi hade paus i 1,5 år, men jag grät i sömnen, sörjde varje dag.
Att älska och att vara älskad. Åh så enkelt, om det var svart eller vitt. Mitt hjärta är mångfacetterat och i alla regnbågens färger.
TS; lyckas du bryta är du starkare än jag.
Ja man måste få sörja. Orkar inte ens läsa alla inlägg för jag förstår hur de flesta spyr galla över dig.
För oss är det 4 månader och startade som en engångsgrej. Jag singel, han gift. Men vi klickade så fruktansvärt och har nu träffats 5 ggr.
Vi är båda ledsna men det är bara att acceptera. Han blir kvar där och jag fortsätter med mitt. Han kan inte visa nåt hemma naturligtvis och jag kan inte säga nåt till någon för ingen vet om detta.
Jag är inte besviken på honom för det var aldrig tanken med något annat.
Sänder dig styrka! Klart du får sörja. Du kommer gå vidare du med.
Idag som började så bra är inte alls lika bra längre...
Messade med honom under dagen lite då och då och även om detta att vi inte ska göra något fysiskt oavsett hur sugna vi blir. Och då skrev jag att det inte var så konstigt kanske att behovet fanns eftersom det var länge sedan någon av oss hade haft sex. Sen kommenterade jag att iaf var det så för mig och att han kanske hade haft sex med sin fru...
Och jo, tydligen var det så... Enligt honom var det mest ett försök till sex, och det hade inte fungerat. Jag frågade inget mer för jag inser att jag inte orkade höra svaret. Detta hade hänt några dagar innan han messade mig (av misstag) igen. Och då han även talade om att "de sista dagarna hade varit hemska". Så jag inser att detta misslyckade försök, för övrigt det första sedan i mars, fick honom kanske att inse att han inte vill ha sin fru på det sättet längre.
För mig så snurrar det i huvudet av bilder som jag inte vill ha där. Svartsjuk på en helt ny nivå även om jag fattar helt och fullt att jag inte har den minsta rätt att vara det. Jag är dock väldigt glad över att jag talat om för honom att jag inte tänker vara fysisk med honom alls om han inte lämnar sin fru.
Sen tänker jag en hel del på henne, frun alltså. Om man är gift med en man som hela livet varit en väldigt sexuell person... Och som plötsligt slutar att initiera sex överhuvudtaget. Borde inte detta starta varningsflaggor i huvudet då? Och när hon tar initiativet efter 10 månader utan sex... så funkar det inte.
Varför tar man inte en diskussion om detta då?
Just nu är nog livet inte så kul för någon i denna soppan.