Inlägg från: Anonym (Nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken)

Sambo vill att jag röker

Anonym (är typ sån) skrev 2022-11-11 11:58:22 följande:
    ja precis 😊 har du någon kvinna som röker på din begäran i sängkammaren för att förgylla 💖
    Nja, inte riktigt så men en fru som röker ibland och det gillas ju skarpt😊
    Blir även lite rökning i samband med sex men inte inomhus😜
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (är typ sån) skrev 2022-11-11 18:56:21 följande:
    Vackert så! 😊😛 ett steg i rätt riktning. Sommaren blir favvo årstiden inte sant? 
    Det är ju lite lättara sommartid.
    Det är ju ganska vanligt att man tar en cigarett efter sex men vi röker ganska ofta innan sex framförallt för att det är så sensuellt. Någon annan som också gör det?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Quinna) skrev 2022-11-14 13:28:03 följande:

Det är kul att läsa att fler har samma fetish. Jag och min man har den också och vi röker alltid under sex. Det har med åren blivit allt mer avancerat och nu kan vi även röka ur fler hål och det är så sexigt att se på. Våra förspel är nog väldigt annorlunda jämfört med andras.
    Vi röker inte annars så det är bara under sex, men det blir en hel del då.

Hej,
    Jag trodde inte att det finns kvinnor med rökfetish. Trodde ni gjorde det för oss män. På vilket sätt yttrar sig denna fetish för dig som kvinna och hur förstod du att du hade en fetish?
    F-låt men förstod inte vad du menar med ?ur fler hål?. Vill du utveckla det?
    Tack
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Fröken) skrev 2020-11-26 18:42:58 följande:
    Sambo vill att jag röker

Hej för att göra en lång historia kort så har jag o min sambos sexliv planat ut en aning senaste tiden. För ett par dagar sedan pratade vi om vad som skulle kunna få igång det igen. Vi nämnde bägge olika grejer vi tänkt/fantiserat.

Efter lite om och men så får han ut sig att han tycker det är sexigt när kvinnor röker och att han hade gillat att jag röker innan eller under sex.

Jag har aldrig rökt eller hört talas om att det skulle kunna va nåt som folk går igång på.

Är både nyfiken ifall det är fler som vart utför det här och hur jag ska tänka kring det. Är ju inte jätte sugen på att röka samtidigt som att jag inte vill missa något som både jag och sambon kan ha glädje av.

Hej,
    Det är ett tag sedan vi hörde av dig nu?
    Har du lyckats hålla en halv ask om dagen och är det lika hett i sänghalmen med rökningen?
    Har du, nu när du har 2 prs perspektiv, någon ånger att du började eller njuter du fortf av ciggen och att kunna utnyttja det som du beskrivet?

spänd på svar😊
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (make) skrev 2022-12-16 14:04:34 följande:

Då vi var utomlands tidigare i höst köpte jag ett paket och la fram på rummet med förhoppning om att frun skulle röka och det lyckades. Redan första kvällen rökte hon två cigg om än lite tafatt men hon blev snabbt bättre och redan nästa dag rökte 7 st och efter det blev det ca 10 st om dan. Jag fick köpa två paket till innan veckan var slut.
    Jag var så kåt hela veckan och vi knullade flera gånger om dagen och även hon blev kåt av att röka då hon såg hur kåt jag blev, flera gånger rökte hon på stranden bra för att jag skulle få problem med stånd i badbyxorna.
    Synd bara att det är så ohälsosamt annars hade jag köpt till henne även här hemma.

Tolkar det som att varken du eller frun röker. Blev hon inte förvånad över varför du i så fall köpt cigg och rökte hon bara sådär?
  • Anonym (Nyfiken)

Finns det fler som börjat röka som vuxen (och kanske för sin partner)?
    Vad var det som fick er att börja och hur ser ni på det idag?

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Fröken) skrev 2022-12-16 11:42:08 följande:

Hej jo men jag ligger på 10-12 cigg om dagen. Kanske något mer o jag dricker.  
    Trivs väldigt bra och ångrar inget.

Hej igen,
    Hade varit intressant att höra om du fortfarande kan utnyttja rökningen i ert förhållande och sexliv och i så fall vad/hur gör du?

PS tråden var bättre när du var aktiv😊
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Fröken) skrev 2023-05-17 11:11:30 följande:
    Här kmr en update!

Röker gör jag fortfarande och har inga direkt tankar på att sluta. Är så klart beroende nu men kan inte säga att det stör mig snarare tvärtom.

Röker även när vi myser till det och kan fortfarande trigga igång honom på 1 sek och den möjligheten/makten älskar jag

Skönt att du inte ångrar dig och häftigt att ha den makten. Han är säkert helnöjd😊
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-07-24 12:31:28 följande:
    Hej

Håller du fortfarande dig till ca en halv ask omdagen eller har det varit svårt?
  • Anonym (Nyfiken)

Puffar tråden lite.
    Finns det fler där ute som börjat röka pga sin partner eller i allmänhet tycker det är sexigt att röka?
    Vad har ni för erfarenheter?

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Mimmi) skrev 2020-12-02 16:35:53 följande:
    Haha! Minns också hur weird det kändes att tjuvröka hemma och det var nog ingen i min närhet som kunde föreställa sig. Gick bra ändå eftersom mannen visste och jag behövde inte smyga för honom. Skönt dock när jag bestämde mig för att röka öppet även om många tyckte jag blivit knäpp som börjat i vuxen ålder. Smygröker dock fortfarande för mina föräldrar
    Lite nyfiken på hur det går såhär något år senare. Lyckas du fortfarande med att bara röka3-4 om dagen eller har det blivit mer nu något år senare och smyger du fortf för dina föräldrar?
    Går mannen fortf igång på din rökning?
  • Anonym (Nyfiken)

Hej

Hur går det för TS och er andra?

Svar på tråden Sambo vill att jag röker