Sambo vill att jag röker
Blir även lite rökning i samband med sex men inte inomhus😜
Det är kul att läsa att fler har samma fetish. Jag och min man har den också och vi röker alltid under sex. Det har med åren blivit allt mer avancerat och nu kan vi även röka ur fler hål och det är så sexigt att se på. Våra förspel är nog väldigt annorlunda jämfört med andras.
Vi röker inte annars så det är bara under sex, men det blir en hel del då.
Hej för att göra en lång historia kort så har jag o min sambos sexliv planat ut en aning senaste tiden. För ett par dagar sedan pratade vi om vad som skulle kunna få igång det igen. Vi nämnde bägge olika grejer vi tänkt/fantiserat.
Efter lite om och men så får han ut sig att han tycker det är sexigt när kvinnor röker och att han hade gillat att jag röker innan eller under sex.
Jag har aldrig rökt eller hört talas om att det skulle kunna va nåt som folk går igång på.
Är både nyfiken ifall det är fler som vart utför det här och hur jag ska tänka kring det. Är ju inte jätte sugen på att röka samtidigt som att jag inte vill missa något som både jag och sambon kan ha glädje av.
Då vi var utomlands tidigare i höst köpte jag ett paket och la fram på rummet med förhoppning om att frun skulle röka och det lyckades. Redan första kvällen rökte hon två cigg om än lite tafatt men hon blev snabbt bättre och redan nästa dag rökte 7 st och efter det blev det ca 10 st om dan. Jag fick köpa två paket till innan veckan var slut.
Jag var så kåt hela veckan och vi knullade flera gånger om dagen och även hon blev kåt av att röka då hon såg hur kåt jag blev, flera gånger rökte hon på stranden bra för att jag skulle få problem med stånd i badbyxorna.
Synd bara att det är så ohälsosamt annars hade jag köpt till henne även här hemma.
Finns det fler som börjat röka som vuxen (och kanske för sin partner)?
Vad var det som fick er att börja och hur ser ni på det idag?
Hej jo men jag ligger på 10-12 cigg om dagen. Kanske något mer o jag dricker.
Trivs väldigt bra och ångrar inget.
Puffar tråden lite.
Finns det fler där ute som börjat röka pga sin partner eller i allmänhet tycker det är sexigt att röka?
Vad har ni för erfarenheter?
Hej
Hur går det för TS och er andra?