Inlägg från: Anonym (Nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken)

Sambo vill att jag röker

Anonym (Fröken) skrev 2021-10-26 20:47:32 följande:

Hur går tankarna?

Kan du inte hjälpa henne på traven genom att berätta lite om dina erfarenheter så hon förstår hur resultatet kan bli?

Hon vill ju ha en djupare förståelse.????
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Fröken) skrev 2021-10-26 22:13:28 följande:

Jo jag har försökt längre upp i tråden att berätta lite hur det gick till för mig.

Hejsan, jag såg det men tänker att lite detaljer kring hur du gör för att kåta upp din kille och hur du använder ciggen/rökningen för att förstärka detta tror jag hade varit intressant att förstå.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (är typ sån) skrev 2021-10-31 16:02:27 följande:

Hmm du vill ha detaljerna... TS (Fröken) har redan försökt berätta för dig längre upp i tråden hur det gick till... not tillräckligt för dig? Om vi nämner våra detaljer för dig hur man gör för att kåta upp sin kille och hur man använder ciggen/rökningen för att förstärka detta, hur vet vi om nån "går igång" på våra stories? Vilket av momenten vill du veta? Sexig cigarettdoft, utmanande rökning i sättet eller vad? Nån här kanske kan stilla din nyfikenhet om du utvecklar dig lite mer.

Nu var det ju inte för min skull. ?Nyfiken kvinba? ställde frågan i hennes flrsta inlägg där hon vill förstå mer?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-24 08:32:36 följande:

Vi får se vad som händer. Jag vill inte stressa in i något. Det enda som är aktuellt är att vid speciella tillfällen röka som en del i en förförelse eller sexuellt spel. Rökningen blir då en del i mitt nya (tillfälliga) utseende/personlighet.

Hej,

Nu är vi lite nyfikma på om det hänt något?.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-11-10 23:11:02 följande:

Tyvärr händer det inget specifikt i denna frågan

Hej,

Du skriver ?tyvärr? vilket jag tolkar som att du vill.

Får man fråga varför det inte händer något?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-11-13 16:25:34 följande:

Tyvärr var mer med tanke på dig, än mig själv. Jag uppfattar att du har ett extremt intresse av detta, och att du blir mer besviken än jag blir, för att det inte sker framsteg

Då ber jag om ursäkt för visat intresse. Good luck.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Fröken) skrev 2021-11-22 18:25:19 följande:

Ja en del är taggiga.

Hur går det för dig o frun?

Hej,

Vi mår bra. Det blir nog ingen resa såsom din men hon har fattat innebörden och det blir någon cigg vid speciella tillfällen och även någon ibland en vanlig vardagskväll så jag får väl vara nöjd. Hennes ask tog slut och jag frågade om hon skulle köpa nya. Svaret var ja och hon köpte ett nytt paket. Inte illa alls.

Är det fortf lika hett hos er?
  • Anonym (Nyfiken)

En liten uppdatering?

Det ges inte så många tillfällen under julen när släkten är med men igår kom överaskningen.

Vi var och handlade på ett köpcentra och efter att vi käkat lite sa hon att hon var röksugen varpå hon gick ut till ingången tände en cigg och frågade om jag blev kåt av det. Svaret var självklart och då drog hon ett bloss och sa att det skulle bli mer när vi kom hem. Kvällen blev bra.

• Anonym (Nyfiken)

Hej
    Det har väl inte riktigt blivit som jag hoppades. Vid tillfällen är det riktigt mysigt men väldigt lite i vardagen. Hon kommer nog inte bli någon rökare men jag fortsätter att bearbeta så smått.
    vad var det som fick dig att föreslå att eökningen skulle bli en del av ert sexliv. Jag trodde att det främst var en ?killgrej??

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Been there, are there) skrev 2022-02-02 22:04:29 följande:
    Jag lärde mig att gilla den grejen i mitt förra förhållande, jag kände mig mer sexig och utmanande när jag rökte under sex. Berättade om det för min nya partner och det var lugnt för honom att testa. Konstigare vän så var det inte.
    Det är oerhört sexigt men trodde, som sagt, att det bara var killar som gick igång och att ni tjejer gör det för vår skull.
Svar på tråden Sambo vill att jag röker