Sambo vill att jag röker
Hur går tankarna?
Hon vill ju ha en djupare förståelse.????
Hur går tankarna?
Jo jag har försökt längre upp i tråden att berätta lite hur det gick till för mig.
Hmm du vill ha detaljerna... TS (Fröken) har redan försökt berätta för dig längre upp i tråden hur det gick till... not tillräckligt för dig? Om vi nämner våra detaljer för dig hur man gör för att kåta upp sin kille och hur man använder ciggen/rökningen för att förstärka detta, hur vet vi om nån "går igång" på våra stories? Vilket av momenten vill du veta? Sexig cigarettdoft, utmanande rökning i sättet eller vad? Nån här kanske kan stilla din nyfikenhet om du utvecklar dig lite mer.
Vi får se vad som händer. Jag vill inte stressa in i något. Det enda som är aktuellt är att vid speciella tillfällen röka som en del i en förförelse eller sexuellt spel. Rökningen blir då en del i mitt nya (tillfälliga) utseende/personlighet.
Tyvärr händer det inget specifikt i denna frågan
Tyvärr var mer med tanke på dig, än mig själv. Jag uppfattar att du har ett extremt intresse av detta, och att du blir mer besviken än jag blir, för att det inte sker framsteg
Ja en del är taggiga.
Hur går det för dig o frun?
En liten uppdatering?
Det ges inte så många tillfällen under julen när släkten är med men igår kom överaskningen.
Vi var och handlade på ett köpcentra och efter att vi käkat lite sa hon att hon var röksugen varpå hon gick ut till ingången tände en cigg och frågade om jag blev kåt av det. Svaret var självklart och då drog hon ett bloss och sa att det skulle bli mer när vi kom hem. Kvällen blev bra.
Hej
Det har väl inte riktigt blivit som jag hoppades. Vid tillfällen är det riktigt mysigt men väldigt lite i vardagen. Hon kommer nog inte bli någon rökare men jag fortsätter att bearbeta så smått.
vad var det som fick dig att föreslå att eökningen skulle bli en del av ert sexliv. Jag trodde att det främst var en ?killgrej??