Inlägg från: Anonym (Nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken)

Sambo vill att jag röker

Anonym (Been there, are there) skrev 2021-10-08 22:51:20 följande:

Hur går det för er och med dina planer?

Hej,

Det är ungefär som tidigare. Hon tar någon cigg då och då tillsammans med mig men det händer tyvärr inte att hon själv tar initiativet. Jag ger det lite tid och hoppas det ska bli lite mer framöver.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-09 14:42:37 följande:

Det jag vill veta eller höra erfarenheter om hur sexlivet faktiskt har förändrats, med rökning som en sexuell turn-on.

Vi har varit tillsammans under många år, och har ett stabilt liv. Min man vill alltid utveckla vårt sexliv, och nu har han börjat prata och fantisera om att jag röker, och hur kåt han blir av det. Förutom rökning skulle han vilja att jag klär mig mer utmanande, och att jag ändrar mitt beteende och attityd en del också, Mindre präktighet, mer öppenhet mot att en "dålig" kvinna

Jag tycker det är bra av dig att öppna upp för lite förändring och det verkar som ni kan få en spännande tid framöver.

Jag instämmer med din man om att rökningen och känslan i allmänhet att ens kvinna är lite ?dålig?, utmanande och tom lite kinky är en stor turn on. Dock ska det vara med stil och det ska inte se ?billigt? ut.

Jag tror några av tjejerna på tråden kan berätta deras syn på hur sexlivet förändrats med rökningen. Dock kan jag intyga att det för egen del har stor inverkan på min kåthet om min fri är ditt gamla jag eller det du kanske kommer bli. Testa ska du få se.

Vilka beteenden och attityder ska ändras?

Lycka till och håll oss uppdaterade om hur det går.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-09 21:29:26 följande:

När det gäller beteenden och attityder handlar väl det om att hela tiden omfamna förändringar, och vara nyfiken. Att pröva saker innan man bestämmer sig. Att våga hoppa ut i den okända istället för att tveka. Kanske våga sig på någon sexig men stilfull tatuering. Överhuvudtaget säga "ja" till det mesta istället för "nej"

Jag tycker att jag varit tydlig med min önskan men jag har inte ställt krav eller några ultimatum.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Been there, are there) skrev 2021-10-09 18:38:36 följande:

Har du varit tydlig och berättat för henne vad detta skulle betyda för dig?

Jag tycker att jag varit tydlig med min önskan men jag har inte ställt krav eller några ultimatum.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Been there, are there) skrev 2021-10-09 18:38:36 följande:

Har du varit tydlig och berättat för henne vad detta skulle betyda för dig?

Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-09 21:29:26 följande:

När det gäller beteenden och attityder handlar väl det om att hela tiden omfamna förändringar, och vara nyfiken. Att pröva saker innan man bestämmer sig. Att våga hoppa ut i den okända istället för att tveka. Kanske våga sig på någon sexig men stilfull tatuering. Överhuvudtaget säga "ja" till det mesta istället för "nej"

Hur ställer du dig inför denna nya situation?

Vad kommer du att göra och vad ligger utanför dina gränser?

Vet att du inte fått mycket feedback på rökningen här men du har säkert funderat lite?hur går dina tankar?
  • Anonym (Nyfiken)

Du verkar ju ha ett öppet sinne och det är en bra början. Jag förstpr hur din man tänker och hur eggad man kan bli av bara tanken du beskriver.

Har du rökt tidigare?

Om inte kanske du har samma resa som TS framför dig.

Kanske ska du köpa ett paket och resta dig fram.

Håll oss uppdaterade

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-12 00:28:45 följande:

Jag är fortsatt nyfiken på hur rökning, och en ändrad attityd och beteende skulle på verka mig och min man.

Jag har svårt att definiera exakt vad jag kan göra, och vad som ligger utanför mina gränser. Jag har förstått på min man att han tänder på att jag visar mig och röker offentligt. Att jag går ut till bar/pub, och klär och sminkar mig mycket mer utmanande än jag brukar, samt att jag röker. Han vill att andra män ser mig på det sättet. Känns pirrigt, men känns som jag skulle kunna göra det.

Hej

Hur har det gått för dig?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-20 20:05:52 följande:

Jag tänker på det mycket. Det är spännande, men har inte tagit några steg IRL ännu.

Får man fråga hur gammal du är och röker din man?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-21 06:15:08 följande:

Jag är +40, och min man har aldrig rökt

Hej igen,

Har du själv rökt eller kanske aldrig testat?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-21 22:24:43 följande:

Aldrig testat

Måste pirra lite i kroppen att vid drygt 40 stå inför en liten förvandling som förmodligen gör dig oerhört het i din mans ögon. Du har funderat ett tag nu?.när och hur sker det?

Oerhört nyfiken

PS. Är en man lite äldre än du med samma tankar om min fru, speciellt rökningen.
Svar på tråden Sambo vill att jag röker