Regeringens el-fiasko
Digestive skrev 2022-09-07 15:20:11 följande:
Vilken hederlig debattstil. Du förstår alltså inte problemet med riktade lögner och misstänkliggörande eller relatera överhuvudtaget till den som blir utsatt?Ja, nog tusan är det frågan om värdegrund men även feghet - för ingen av er, varken du eller klyban, hade för en sekund vågat bemöta mig eller någon annan IRL så som ni gör här. Det hade inte ens fungerat verbalt i realtid.
Ni två är här var eviga dag och praktiserar en form feghet som inte ens än är möjlig att praktisera i IRL.
Whatever, mig veterligen så är det den fulla intervjun som SVT-klippet refererar till. Svara nu på frågan och sluta slingra dig - vad är det som saknas i SVT-klippet som förvanskar den helhetliga intervjun?
Känner du dig utsatt för att jag ifrågasätter varför du sprider missriktad och förvanskad information?
Du ska kanske inte bedömma andra utifrån hur du känner dig själv - vi är alla olika.Jag kanka ska testa att säga 'grodan pepe' nästa gång någon vill diskuterara någonting - det är modigt.
Så du håller rmed om att klippen i tweetarna inte är det som du länktat till fler gånger tidigare - det är inte jag som slingar mig , det är du som tar upp ett annat klipp som bemötande på kritiken att silfverskiölds kritik är missvisande och förvanskande.