Regeringens el-fiasko
Var inte här under 70-talet, följer en geologisk tidskala, var här innan Sverige var Sverige, plantera en buske här som jag kalla Old Tjikko, fick data den den hade gått av, kolla vad som hänt. blev intressera hur lång ni kommit med kärnkraften, men långt kvar ännu, funderingar på generation IV, men vi alla måste börja någonstans Men ge inte upp efter XXI börjar det ske rätt grejer. Vi kallar det vår tur nummer.
DU får väl läsa upp dig om lagen som gör ministerstyre olagligt.
Resten av ditt nonsens berättar du redan vet, men vägrar acceptera faktumet.
Jag inser utan tvekan att du aldrig stått på marken i Sverige och med tanke på att du inte ens vet om denna enkla.
Sen vet jag att långa förklaringar på hur det verkligen fungerar skulle vara ett ministerstyre
Men det är politiska beslut, dvs folkvaldas representanter har tagit ett beslut TILLSAMMANS.
Och eftersom du inte vet så här enkla saker om Svensk politik, berättar du aldrig någonsin kan varit här ens en gång.
jag tror att vederbörande är insatt i frågan om ministerstyrets icke-existerande.
Jo, jag vet du blev rätt ledsen att Regeringen inte styrde FHM, och att vi inte har ett ministerstyre i Sverige.
Har du varit i Sverige nån gång, för hur kan du missat detta?
Och sen det komsika är att du och par andra där försökte förklara hur det verkligen går till, och sin inbilla sig detta var ministerstyre
Har du saknat mig?
ROFL
dvs Magdas putinpriser Är bara hos oss. tar man punkt två som chefsekonomen på Swedbank tar upp, vi är så väderberoende.
-------------------------------------------------- -----------
EU-kommissionens prognos: Svensk ekonomi går sämst i EU
Sveriges ekonomi går sämst av alla 27 medlemsländer i unionen, enligt EU-kommissionens senaste prognos.
www.svt.se/nyheter/ekonomi/svensk-ekonomi-sam...
Undrar va detta har med nazisten putin och naziputinpriserna och göra, ahhh kom på det nu, du var bara här för ge mer trött desinformation.
Och kanske du skulle röstat på Euro då, men såklart utländska agenter får inte rösta i Sverige i folkomröstningar.
Och lågkonjunktur, undra om du vet vad det är?
Men varför ens fråga, du kommer ju ändå bara prata om annat, och du får ta upp detta med Regeringen de är de enda som ansvar för detta fiasko de ger oss nu.
Och man ställer sig frågande varför man jagar lucior och småsaker, än arbeta och lösa situationen.
En sak med detta inser man, och det är dom är inte här för medborgarna.
Det komsika att inget av det du skriver har en riktig betydelse och med tanken allt är nazisten putins fel och dessa putinpriser.
Det verkar reta dig svårt att Sverige har en av den billigaste elen i Europa, men det gör mig frågande var gång att du är så sur över detta, är det för att Såssarna har kred för skött det så bra du är så irriterad?(Undrar då det saknar logik det mesta du skriver idag, och saklighet med en röd tråd har vi lärt oss du inte klarar av ens.)
Du kan aldrig få rätt i nått ens en gång, och om du flyr och börjar prata om annat så ofta.