Grant by me skrev 2022-11-02 14:27:23 följande:
Det blir tydligare när man tittar vad kompensation betyder i psykologiska termer. Det förklarar även Magdalenas Putin fixering i början. Har strukit under en förklaring till fixeringen. Resterande är förklaring till varför regeringen betalar kompensation. Samt det löser inte problemet.
.
Kompensation (psykologi)
Inom psykologin är kompensation ett sätt för människor att dölja något som de inte kan göra bra genom att göra något annat riktigt bra. De kanske inte ens är medvetna om att de gör det. Kompensation kan dölja verkliga eller inbillade problem och personlig eller fysisk underlägsenhet. Det löser dock inte riktigt orsaken till problemet.
Och vad tänker du göra åt din fixering av putin aldrig kan göra några fel?
För jag bara upprepar tills det sitter, och mitt rekord är 9månader innan de gav upp, så jag har en del fakta att ge dig.
Som tex att allt är putins fel som sker idag med elen, och desinformation om att det är någon annan än Moderaterna som vi ska tacka för elområdena.
Ja, detta är saker jag kommer upprepa många gånger till och nått jag gärna gör också.
Så kan du förklara för oss varför någon tror så simpel desinformation skulle klara av att passera.
Och vad inbillar du dig säga med något du redan vet är fel?
Lite irrelevans som du precis gav, inte mycket att hänga i granen eller hur
gräs|matta substantiv ~n ‑mattor