klyban skrev 2023-10-23 06:48:05 följande:
Din närvaro av desinformation har aldrig varit något närvaro som krävt just dig.
Högern har lurat sina väljare, och idag vet vi att landsbygden skiter dom fullständigt i.
Jag aldrig sett så många så stora vallöften svikits så snabbt.
Men och andra sidan, de hade inte ens en allra minsta fundering på göra det dom sade.
Och det får vi idag redan på genom att de höjer priserna istället, alltså exakt det omvända de lovade sina väljare
Och det mest komiska stora delarna av de som ropade rösta på högern pga alla skattesänkningar och sen svikna, de kommer ropa samma nästa gång igen och aldrig få det.
Och ja, din upprördhet över vallöften de aldrig ämnade ens försöka sänka som de sade, den är OBEFINTLIG så tror inte på dig ens pga det.
Du har rätt. Jag är relativt ambivalent när det kommer till sakpolitiska frågor just nu då det är hela samhällsutvecklingen som oroar mig och behöver ändra riktning.
När man exempelvis har en son med mörkare drag och ett förnamn hämtat ur gamla testamentet så slutar bränslepriser vid pumpen att vara särskilt viktigt i dagens Sverige.
Jag tror dock inte att någonting blir bättre av att folk börjar rösta på SD i ren desperation, som redan påpekat.
Vad du tror eller inte tror på spelar ingen roll då du är falsk. Du glömmer att jag har facit på vem du och ditt syfte är i min inbox. Att jag spelar med för nöjes skull betyder inte mer än så.