Anonym (haahaa) skrev 2020-10-20 13:43:46 följande:
Det är färgat av mina egna erfarenheter, när jag var oskuld, det medger jag.
Jag har läst om många kvinnor som hon jag nämnde i trådstarten, och svaren som hon, och andra kvinnor, får, är mycket annorlunda jämfört med hur jag som man bemöttes.
Mycket annorlunda.
Men låt mig då ta dig genom hur mitt liv var som tjej och oskuld. Med killar som ständigt försökte få till det med mig från att jag var 13 och helt oredo. Jag höll ut i två år och fick ta emot sura miner och ord som tråkig och dålig flickvän. Alla gör det så varför älskar inte du mig tillräckligt för att ligga?? Ständiga påtryckningar fast jag inte ville.
Vid 15 gav jag upp, orkade inte försvara min omognad inför sex mer. Lät min dåvarande pojkvän ta den. Det var hemskt. Gjorde fruktansvärt ont. Därefter gjorde han slut en vecka senare. Det var min oskuld han var ute efter enbart och alla hans gester och ord att han älskade mig och aldrig känt så för någon annan, det betydde ingenting. Jag rasade samman.
Jag tappade helt tilltron till killar redan vid 15 och detta färgade mig ändå tills jag var 30 då jag lyckades lägga dessa erfarenheter bakom mig. Vågade vara sexuellt och ställa krav.
Vi var många tjejer som i vår ungdom ställde upp och pressades till sex. Tjatsex och gråzonsex där vissa söps stupfulla och vaknade utan trosor.
Som tjej är du 100 gånger mer utsatt TS. Som tjej riskerar du att ärras psykiskt av sex betydligt mer än en kille.
Du klagar på att du inte fick ligga. Jag skulle gärna ha bytt med dig!!!!