Inlägg från: Anonym (alma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (alma)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (h) skrev 2020-10-24 13:09:44 följande:
    Ts skriver för att det är hennes tråd, gissar jag.
    Vad tror du?

Jag skriver här för att jag förstår ts och för att tråden i stort sett skulle kunnat vara skriven av mig.

Varför skriver du här?
    För att uttrycka mitt förakt för beteendet, och för att visa lika lite hänsyn och omtanke om sådana som ts (och dig tydligen) som ts gör för andra. 

Om ni vill sitta och förstå varandra och heja på varandra så går det ju att göra i PM. Skriver ni på forumet så svarar förstås den som vill göra det oavsett vilket motiv den har för det. 
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-24 15:30:37 följande:
    Nja, nej jag skulle inte påstå att jag skäms. Men detta är en privat del av mig som inte angår andra.
    Jag berättar inte allt i övrigt heller. T ex vet inte många vilket parti jag röstar på. Jag berättar inte om sjukdomar som inte är uppenbara om jag skulle vara sjukskriven.

Jag är mån om mitt privatliv.

Ja, du har rätt att jag sover gott om nätterna, mitt samvete är rent. Jag har inte ljugit eller bedragit någon. Det ansvaret ligger inte på mig.

Inte alla fruar får heller vetskap om äventyren jag är på med deras äkta män.
    Så var det uppenbarligen för dig med din avlidne, han var på äventyr med andra kvinnor som lätt förförde honom och du fick tydligen ingen vetskap om det. 
  • Anonym (alma)
    Anonym (h) skrev 2020-10-24 16:42:28 följande:
    Fast du är rent elak, det är varken ts eller jag såvitt jag sett.
    Du löjliggör dig över svårt handikappade människor i ett försök att trycka till en person vars beteende du föraktar.

Du löjliggör dig också över en avliden människa, oavsett hans dödsorsak eller eventuella handikapp som ingen utom ts har en aning om ifall de ens existerade.

Det blir dessvärre svårt att skicka PM då vi båda är anonyma.
    Jag är mycket snällare än vad någon av er förtjänar. 

Du kommer nog på något sätt ska du se. 
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-24 16:45:04 följande:
    Jag hade gärna skrivit med dig privat men kommer inte röja vem jag är.
    Vill du så gör det, så skriver jag.

Hur orkar du förresten svara på alla dumheter som den där människan "alma" skriver?
    Det slutade jag med för rätt många inlägg sedan, fast hon förstår inte att hennes provokationer rinner av mig som vatten på en gås. 

Faktiskt är hon rätt underhållande i sin fanatism.
    Ja, vanlig anständighet är förstås långtgående fanatism i den dubbelmoralens konkubinsamhälle som du dväljs i. 
  • Anonym (alma)
    Anonym (h) skrev 2020-10-24 16:59:47 följande:
    Hur kan du sitta här och raljera över en död man till hans änka?

Hur fan är du funtad?
    Det är inte svårare för mig att raljera över än vad det tycks vara för ts att raljera över inte bara de kvinnor hon är med och sårar och som hon inte vet något om (någon är kanske till med döende i obotlig sjukdom medan hon är på "äventyr" med den kvinnans man) utan också över samtliga kvinnor i den här tråden med dig som enda undantag. Ts saknar medkänsla för dem och jag för ts. Ts man är död så han lider inte av något längre.
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-24 17:10:54 följande:
    Stunta i henne bara.
    Hon är bara här för att provocera.

Hon har inte ens förstått att det inte spelar någon som helst roll vad hon skriver till mig, hon kommer inte få svar ändå.
    Du har inte förstått att jag inte behöver dina repliker om mina repliker, det är inte för att få höra mer från dig som jag skriver dem. 
  • Anonym (alma)
    Anonym (h) skrev 2020-10-24 17:18:15 följande:
    Det är något fel på dig.

Hej då.
    Till skillnad från dig och ts? Haha!
  • Anonym (alma)
    Bitten skrev 2020-10-24 17:27:23 följande:

Tråden handlar väl knappast om medkänsla. Den handlar om att det kan kännas skönt att vara med en person som redan är upptagen för att en då vet att det inte kommer bli något seriöst vilket är precis det som en vill vara säker på att det inte blir.

Det är inte olagligt att inte ha medkänsla för någon som blir bedragen. Det är heller inte olagligt att vara den som bedrar.

Jag är också på ts sida.

Det är inte olaglig att inte ha någon medkänsla för ts heller. 
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-24 17:54:07 följande:

Ibland hoppas jag att frun är som t ex anonyma alma, då kan hon faktiskt ha det om hennes gubbe väljer en njutningsfull stund med någon annan.

Är man så bitter och hatiskt på nätet så lär man knappast vara speciellt trevlig irl.

Utöver det så ska jag ses med någon för en drink på lokal om ett par timmar. Så ni får klara er utan mig i kväll. 

Så det skulle vara rätt åt mig alltså? Om jag blev bedragen? Och i linje med det så är det som hänt dig rätt åt dig?
  • Anonym (alma)
    Anonym (Emla) skrev 2020-10-24 18:51:41 följande:
    Det är dags för självreflektion för dig.

Ts och "h" är ärliga och öppna men du? Du är bara elak och gemen.

Varför blir du så upprörd över denna tråd?
    Vad får dig att spy total galla och håna handikappade och avlidna människor?

Hur kan man sjunka så lågt? Hur?
    Vad har du varit med om, stackars människa?
    Jag speglar bara "öppna och ärliga" ts och hs dubbelstandard. Det är dessutom inte de avlidna och handikappade jag hånar, även om åtminstone de förstnämnda inte skulle bry sig nämnvärt. 

Vad det är dags för och inte för min del förbehåller jag mig, precis som Älskarinnan, rätten att själv bestämma. 
  • Anonym (alma)

Varför skulle det förresten vara så konstigt och skrattretande om människor som blir väldigt svikna av andra som struntar i dem och av de som säger sig älska dem blir bittra? Varför är det ett sådant skällsord i det här sammanhanget?

Det är ett hårt jobb att inte bli bitter när något verkligt svårt händer. 

Jag är precis som ts änka. För ett och ett halvt år sedan råkade min man och jag ut för en bilolycka. Han dog och jag blev svårt handikappad. I sorgeprocessen som följde blev jag tvungen att utöver allt annat hantera att det visade sig att han varit otrogen mot mig. Han hade en älskarinna vid tillfället för olyckan, kanske hade han haft flera. Jag tyckte vi hade det fantastiskt bra tillsammans, jag hade ingen anledning att tro något annat heller. Han sade sig nämligen alltid vara så lycklig och nöjd med vårt äktenskap. Vi hade aldrig någon sexuell svacka, vi hade det bra ställt, fint umgänge, roliga hobbies, bra arbeten, djupa förtroliga samtal, skrattade massor tillsammans. Ändå bedrog han mig och tydligen är det enligt en del rätt åt mig. 

Jag är inte bitter idag, men det var inte särskilt lätt att komma till den punkten. Jag tycker däremot fortfarande att det är olustigt att det finns människor som vill svindla dem de själv valt att vara med, stanna med och säger sig älska och att det finns andra som villigt hjälper dem att luras och som gör det av skäl som de som Älskarinnan uppger här, att det är mindre krångel för henne att knulla med gifta män, och att hon riskerar färre tillfällen av behöva ta itu med något känslomässigt eller annars påfrestande. 

• Anonym (alma)

Varför skulle det förresten vara så konstigt och skrattretande om människor som blir väldigt svikna av andra som struntar i dem och av de som säger sig älska dem blir bittra? Varför är det ett sådant skällsord i det här sammanhanget?

Det är ett hårt jobb att inte bli bitter när något verkligt svårt händer. 

Jag är precis som ts änka. För ett och ett halvt år sedan råkade min man och jag ut för en bilolycka. Han dog och jag blev svårt handikappad. I sorgeprocessen som följde blev jag tvungen att utöver allt annat hantera att det visade sig att han varit otrogen mot mig. Han hade en älskarinna vid tillfället för olyckan, kanske hade han haft flera. Jag tyckte vi hade det fantastiskt bra tillsammans, jag hade ingen anledning att tro något annat heller. Han sade sig nämligen alltid vara så lycklig och nöjd med vårt äktenskap. Vi hade aldrig någon sexuell svacka, vi hade det bra ställt, fint umgänge, roliga hobbies, bra arbeten, djupa förtroliga samtal, skrattade massor tillsammans. Ändå bedrog han mig och tydligen är det enligt en del rätt åt mig. 

Jag är inte bitter idag, men det var inte särskilt lätt att komma till den punkten. Jag tycker däremot fortfarande att det är olustigt att det finns människor som vill svindla dem de själv valt att vara med, stanna med och säger sig älska och att det finns andra som villigt hjälper dem att luras och som gör det av skäl som de som Älskarinnan uppger här, att det är mindre krångel för henne att knulla med gifta män, och att hon riskerar färre tillfällen av behöva ta itu med något känslomässigt eller annars påfrestande. 

• Anonym (alma)
    Anonym (Kim) skrev 2020-10-27 13:59:23 följande:
    Vilken styrka du besitter! Skönt du har kommit till den punkt du inte är bitter. Bitterhet är för mig inlåst ilska. Det spelar eg ingen roll men hur uppdagades det? Fattar inte efter allt du berättat. Att bli änka mitt i livet är ingen höjdare. Varit där själv.

Det jag har frågat Ts om är varför hon väljer upptagna män? Finns ju en teori att just att de är upptagna gör att de har kvalitet. Lösdrivande herrar har inte den kvaliteten. Men sedan hävdar Ts att hon inte vill ha ett förhållande. Men kan ändå tänka sig det på sikt. Riktigt vad som ska till har jag inte fått svar på. Hon kommer inte att ha några problem med sitt bagage i det nya förhållandet. Jag tror hon är skiträdd för att själv kunna bli bortvald. Därför spelar hon högt och avslutar själv när det börjar hetta till. Både hennes känslor och att frugan börjar misstänka något. Konflikträdd? Man kan nog lura sig själv bra länge med att man tar vad man vill ha. Men tomheten kommer att hoppa upp och bita henne i röven.

Klart männen är trevliga och härliga när hon träffar dem. Det är ju poängen. Jävla luspudlar till män!
    Genom hans telefon. 
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-28 05:10:33 följande:
    Jag väljer som jag väljer och leker med vem jag behagar.
    Att du, en fullständigt anonym forumdeltagare på nätet, tycker saker om det... tja, so what?

Du är för arg (bedragen?) för att kunna förstå att det kan vara vem som helst. Både jag och den man jag ligger med.
    Det är ingen särskild sorts män som är otrogna som du verkar tro.
    Så varför tror du då att det är bara våra män som varit otrogna men inte din avlidne man?
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-28 11:35:55 följande:
    Ja, det är ju alltid enklare att hoppa över obekväma saker än det är att svara på dem. En del människor är liksom inte bättre än så. Hur som helst så finns det förstås ingen förklaring till varför just din döda man skulle ha varit dig trogen, det har du ju lika lite aning om som någon av oss andra.
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-09 21:46:31 följande:
    Jag har skrivit ett flertal gånger att jag träffar dem på olika ställen, på olika sätt. Det finns ingen klarare svar än så.

Mina kriterier... tja, han måste tilltala mig rent utseendemässigt. Han måste ha något att erbjuda som jag vill ha.
    Han får inte vara en gnällspik som bara ska tjata om frun, ungarna eller annat valfritt som inte intresserar mig.
    Han får inte vara för "på" utan måste respektera att jag inte är intresserad av mer än lite lek.
    Det är ingen nackdel om han kan vidga mina vyer, både fantasimässigt som rent geografiskt för våra möten.

Och som du själv skriver, att de är upptagna. Det är den bästa försäkringen för att slippa ett plåster.
    Cavill skrev 2020-11-09 21:04:38 följande:
    Jag har frågat det flera gånger. Älskarinnan vägrar svara på det. 
    Ibland händer det... 
    Ja, en vagare formulering än den där går väl inte att få till.
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-09 22:07:34 följande:
    Jag pratar inte med dig. Jag pratar om dig. #Älskarinnanfattaringet
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-09 22:27:29 följande:
    #Älskarinnanfattaringet
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-09 22:29:33 följande:
    ZZZZZZZZZZZZZZZZZ

ZZZZZZZZZZZZZZZ

#Älskarinnanfattaringet
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!