Inlägg från: Anonym (alma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (alma)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 19:25:56 följande:
    Det är gratis att ha sex.
    Om han vill bjuda mig på middag så är det inte en betalning.
    Inte är det heller en betalning från mig om han besöker mig i min sommarstuga och njuter över en helg.

Ge och ta.
    Tills jag tröttnar eller frun börjar bråka för mycket med honom.
    Så "lyxar ofta till det" betyder att ni käkar middag?
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 19:35:45 följande:
    Det kan betyda vad som helst från en mysig middag till en helg på hotell.
    Eller en weekend resa. 
    Wow. Hotellhelg och weekendresa är kanske flärd för en del. Thrilling!
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 20:07:01 följande:
    Blir ju lite besvärligt att få till längre saker med tanke på frun. Fast det är klart konferenser blir det ibland också. Dock inte i samma utsträckning som innan corona.
    Så du tvingas nöja dig med lite för att han måste prioritera den fru som du skiter i? Och det trots att du skiter i karln också? Hur går det ihop? 
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 18:28:28 följande:
    Resten av det hon skrev var översittarfasoner.
    Sånt bemöter jag inte.
    Hahaa! Om alla hade resonerat så hade din tråd stendött redan vid startinlägget!!
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 18:33:13 följande:
    Säger du det?
    Uppenbarligen gjorde jag det. 
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 17:02:41 följande:
    Förstår du inte skriven text?
    Eller tror du att du står över alla andra och kan kräva svar?
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 17:03:57 följande:
    Tack för amatördiagnosen som jag tydligt bett om att få slippa. 

Vem som hånar vem kan man ju diskutera.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 17:04:22 följande:
    Men sluta skriva då!
    Du kanske ska be att få tråden raderad om du nu har så svårt med att svara på frågor och med att acceptera vad andra tycker om dig!!

• Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 17:14:41 följande:
    Jag svarar på frågor från personer som inte gör allt för att trycka till mig.
    Utöver det så har jag svarat på väldigt många frågor redan.

Vad andra tycker om mig? Ingen av er vet vem jag är så ni kan faktiskt inte tycka ett endaste litet dugg om mig.
    Att ogilla det jag gör är en sak, men att tycka något om mig som person?
    Nej, jag kanske är din kollega som du fikar med varje fredag... som du inte har en aning om ligger med din man. 
    Vem vet?

Du kanske har något att bidra med utöver att du tycker att jag ska be att få min tråd raderad? Vilket inte kommer ske.
    Tror det var många som låg med din man. Kanske dina kollegor som du fikade med på valfri veckodag. 
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 18:15:50 följande:
    Haha, ok!
    Så uttalar sig bitterheten personifierad.
    Vad är skillnaden när jag säger så och när du gör det? Varför skulle jag vara bitter och du inte, menar du? 
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 18:25:44 följande:
    Skillnaden är följande:

"Jag kanske är din kollega som du fikar med varje fredag... som du inte har en aning om ligger med din man. 

jämfört med:

Tror det var många som låg med din man. Kanske dina kollegor som du fikade med på valfri veckodag. 

-----------

Så, vad är det som får dig att tro det du skriver?
    Jag har inte skrivit något som helst om den man jag har mina barn med. Ingenting.
    Så förklara varför du TROR det du säger.

Jag är väldigt nyfiken på svaret.
    Du tror ju också att någon (som kanske är du och som kanske dessutom är min kollega (det är du inte)) ligger med min man, det är ju vad det du skriver betyder. Då tror jag i min tur att många låg med din man, kanske var några av dem dina kollegor som du fikade med men som du inte hade en aning om låg med din man. 

Varför skulle just din man och du vara undantagna otrohet som enligt dig är omöjlig att veta om man blir utsatt för (med mindre än att det uppdagas genom att mannen vill lämna sitt förhållande för din skull)?
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 19:06:36 följande:
    Nej, det tror jag inte. Jag skrev kanske.

Om du har problem med läsförståelse så berätta det så kan jag vara lite mer tydlig när jag förklarar.
    Ordet kanske i din text handlar om om du är min kollega eller inte. Fortsättningen av meningen handlar om att du ligger med min man och att jag inte har en aning om det.

Om du har problem med att skriva rätt så berätta gärna det så att det går att visa vederbörlig hänsyn till dina svårigheter. 

Din man låg kanske med många andra kvinnor vid sidan av. Några av dem var kanske dina kollegor, eller bara vanliga prostituerade.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!