Inlägg från: Anonym (alma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (alma)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 19:49:33 följande:
    Vad ord i min text betyder får du nog fråga mig om. 
    Dina antaganden ger jag inte ett vitten för.

Att sitta och spela översittare gör dig inte smart om du trodde det, det visar mer av en eventuell dumhet. (Eventuell skriver jag ifall du lider av någon diagnos.)
    Jag pratar om meningsbyggnad och grammatik och vad ordet betyder i kontexten. Det rör skrivregler som vi alla måste förhålla oss till om vi alls ska förstå varandra i skrift. 

Här är något annat som jag haft väldigt kul åt:

"Jag ser på mig själv som en högst ordinär person, en person som dock har en dragningskraft från män."

Kan du själv identifiera vad som är fel i den meningen?

• Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 20:56:48 följande:
    Jag har inte skrivit att jag ligger med allas män.
    Jag har ingen aning om ifall jag ligger med din man. Eller om jag har gjort det. Det är ju inte så att jag legat med Sveriges alla karlar.
    Du är ju i alla fall inte beredd att gå med på att andra vet att du inte ligger med just deras män, det är bara du som vet att din bortgångne man aldrig var otrogen. Alla som invänder är bittra. 
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 20:58:30 följande:
    Du behöver inte beklaga.
    Det gjorde han inte.

Varför jag vet det kommer jag inte att gå in på. Det finns saker jag inte skriver här, då jag inte vill riskera att bli identifierad.
    Så han var tetraplegisk när ni träffades och genom hela ert förhållande? 
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 21:53:53 följande:
    Vet du vad?
    Jag fick precis nog av dig.

Så, hej då.
    Ja, det förstår jag. Det är säkert inte lika roligt att befinna sig på den sidan. En otrogen man som dessutom dör i förtid.
  • Anonym (alma)
    Anonym (Loo) skrev 2020-10-23 22:54:56 följande:

Fy fan, vilken vidrig jävla kommentar!

Tänk om ts ligger med en man vars hustru är sjuk i en dödlig sjukdom? Hur vidrigt?
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 21:55:04 följande:

Nej, givetvis inte.

Tetraplegier alltså.
  • Anonym (alma)
    Anonym (h) skrev 2020-10-24 10:10:10 följande:
    Du borde logga ut för att aldrig mer logga in.
    Du är den lägsta av de låga.

Skäms med dig.

Sånt skämtar man inte om.
    Jag skämtade inte. 
    Ts man är död, så han tar inte illa upp. Ts tar ingen hänsyn till de människor som hamnar i kläm och blir sårade av hennes beteende, varför är det så viktigt att ta hänsyn till ts känslor? Jag bryr mig lika lite om henne som hon gör om de kvinnor hon hånar.

Man tycker ju att hon borde anat hur enkelt det är var för honom att förföra en kvinna!
  • Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-24 11:40:27 följande:
    För att jag vet att flera vänner är medlemmar här på Familjeliv. Bland annat min sonhustru.
    Tur att du inte fick döttrar, det hade ju varit så enkelt för dig att förföra deras män!
  • Anonym (alma)
    Anonym (h) skrev 2020-10-24 12:27:04 följande:
    Inte?
    Det gör dig till en ännu vidrigare person.

Jag förstår att ts avslutade sin konversation med dig.
    Nej.

Jag bryr mig lika mycket om dina åsikter och känslor som Älskarinnan och du bryr er om de ni är med och bedrar, det vill säga inte alls. 
  • Anonym (alma)
    Anonym (h) skrev 2020-10-24 12:35:07 följande:
    Hahaha, men varför skiver du ens här?
    För att jävlas?

Haha, ja fortsätt du!
    Varför skriver ts här? Varför skriver du här?
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!