Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Llf) skrev 2020-10-11 15:47:45 följande:
    Nä då, inget jag måste göra.
    Hej då.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Russinet) skrev 2020-10-11 16:32:27 följande:
    Klart du vet att han kullar frugan. Men du kan ju inte få sex när du vill. Du måste faktiskt vänta på att mannen kan avvara tid för att kulla dig och glömmer ni båda att fixa kondom så blir det inget. :). Låter väldigt tråkigt i min värld. Någon man måste ha gjort dig rejält illa eftersom du nöjer sig med det här och inte vågar ge dig hän till kärleken igen.

Du kan snacka dig blå om att du är nöjd såhär och att du är en sån fantastisk fresterska och förförerska,snygg och perfekt på att tillfredsställa en man. Jag tror dig inte.

Männen är väl bara glada över att du släpper till så de får tömma sig. Gick de inte till dig så hittar de någon annan. Du är inte någon för dem men det är ju så du vill ha det. Varför vill du inte vara betydelsefull för någon förutom dina barn?
    Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03
  • Anonym (Älskarinnan)
    Kråkungen skrev 2020-10-11 16:27:50 följande:
    Njae, alltså - du kan inte tycka nånting som har ett objektivt sanningsvärde. Exempelvis kan du inte tycka att nån är läkare, eller att Kalle bor i England, eller att min dator just gått sönder, eller att Löfven är Sveriges statsminister - helt enkelt för att alla dessa saker är objektivt sanna eller falska. Däremot kan du tycka att en viss läkare är duktig, eller att det är trevligt för Kalle att han bor i England, eller att det är rätt åt mig att min dator gått sönder, eller att det är beklagligt att Löfven är Sveriges statsminister, eftersom alla dessa saker saknar objektivt sanningsvärde. Är du med på hur jag menar? Man kan alltså inte tycka att en tråd är en trolltråd - antingen är den det, eller också är den det inte. Såvida man inte använder ordet "trolltråd" i nån annan betydelse än dess ursprungliga betydelse förstås, som t ex 'tråd som skapar onödig debatt' eller liknande. Då kan man förstås tycka att det är en trolltråd. Hoppas jag var tydligare nu :)
    Touché!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Llf) skrev 2020-10-11 16:59:37 följande:
    Det har du väl sagt för längesen
    En påminnelse för de mindre förstående.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Llf) skrev 2020-10-11 17:10:48 följande:
    De förstår nog.
    Du verkar inte göra det.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Llf) skrev 2020-10-11 17:57:20 följande:
    Jo men jag tycker du är taskig som inte bryr dig om andra. Svårt att låta bli att vara tyst då. Vad vill du ens få ut av tråden, om man inte får säga emot dig?
    Man får mer än gärna säga emot.

Du förstod inte meningen i det jag skrev,

(Varför är jag inte förvånad...)
  • Anonym (Älskarinnan)
    Miss Skywalker skrev 2020-10-11 18:08:46 följande:

Så vad menade du då när du skrev att de inte är kvinnor nog och inte vattnar?

Du motsäger dig själv. Först förnekar du att du menar att fruarna får skylla sig själv. Sen skriver ändå att fruarna inte kan ge männen vad de önskar, varför skulle de annars inte vara trogna.. 

Men jag kan förklara för dig eftersom du inte fattat utan inbillar dig att du är så mycket duktigare på att behaga än bedragna fruar.
    Det handlar om att de otrogna männen är rövhål. Det handlar alltså varken om dig eller fruarna utan om männen själva. Har man inte en moral som ett rövhål så skiljer man sig istället för att prassla om man inte är nöjd. Ofta är dessa män mycket nöjda med både frun och sexlivet, därför har de inga planer på skilsmässa, men de prasslar ändå. 

Du var ingen ungdom vad jag förstod som man först kunde tro. Därför är det extra förvånande att man kan skriva en så otroligt löjlig ts. Sen din attityd i varje inlägg är som en uppkäftig tonåring som inte bryr sig om något men ändå vill väcka uppmärksamhet. Hur gammal är du egentligen?

Jag har berättat om min ungefärliga ålder i tråden.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Llf) skrev 2020-10-11 18:16:51 följande:
    Men måste du vara nedlåtande för det? Det är bra att man för säga emot dig. Men jag har en fråga! Vad för du ut av det? Varför letar du inte efter killar utan tjej?
    Det har jag redan klartgjort anledningen till.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Llf) skrev 2020-10-11 18:22:17 följande:
    Resten hon skrev då? Tex det där om att du tror det är dig dom springer efter för deras tjejer är tråkiga, det behöver inte ens vara så.
    Resten av det hon skrev var översittarfasoner.
    Sånt bemöter jag inte.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (alma) skrev 2020-10-11 18:30:53 följande:
    Hahaa! Om alla hade resonerat så hade din tråd stendött redan vid startinlägget!!
    Säger du det?
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!