Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
För min väninna var hennes man både kakan och russinen, och någon som resonerade på liknande sätt som ts gör struntade i vad agerandet gjorde med henne.
Ts vet inget om kvinnorna hon driver med. Hon är ju inte intresserad av dem och säger här att hon inte heller låter männen, som hon ju inte heller har något egentligt intresse av, prata om sina partners. Ts vet förstås inte hur bra eller dåligt de mår - det säger hon sig skita i. Så vilka det är hon driver med vet hon inte.
Jag beklagar att du tycker att jag befinner mig på samma eller lägre nivå än ts i det här sammanhanget. Jag håller dock inte med dig om din bedömning.
Nej, jag vet inget om kvinnorna och jag är inte intresserad av att prata om dem med männen jag leker med.
Varför skulle jag göra det? Är han i behov av samtalsstöd så finns det terapi att söka. Jag är ingen terapeut, jag är en älskarinna. En kvinna som ger mannen det han vill ha, det han kommer till mig för att få.