Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (vissa kommer hämnas) skrev 2020-10-11 10:52:25 följande:
    tidsfördiv

precis som du :)
    Ok, jamen välkommen då.
    Vill du dock bemötas så får du lämna din trollteori därhän.
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-10-11 11:12:16 följande:
    Och varför känner du ett behov av att provocera om du nu verkligen inte bryr dig,som du påstår?
    Provocerande rubrik, för att väcka uppmärksamhet.
    Sen om vissa provoceras av vad jag skriver? Inte mitt problem.
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-10-11 11:18:29 följande:
    Och varför vill du väcka uppmärksamhet om att du ligger med gifta män?
    Varför behöver andra veta det om du nu inte bryr dig?
    Du vet varför jag startade tråden.
    Eller har du glömt det?

Sen kanske vissa är för godtrogna och behöver en väckarklocka... vem vet?
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-10-11 11:24:18 följande:
    Ja,det vet jag. Men jag förstår fortfarande inte varför du vill väcka uppmärksamhet genom att berätta att du ligger med gifta män och att det beror på att deras "tanter inte vattnar gräset" eller "klarar av att behaga dem".
    Ett tips om du vill ha uppmärksamhet och inte provocera är ju att inte börja med att lägga skulden på de bedragna fruarna.
    Om fruarna är så underbara, varför väljer då deras män att ligga med mig?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-10-11 12:15:29 följande:

Din bitterhet och förakt mot andra kvinnor lyser så starkt. Det blir så uppenbart att du väljer de "män" du väljer enbart som någon form av självhävdelse. Och kanske för att knipa åt de kvinnor som trodde sig ha det du inte fått. För att tro att det är kvinnans fel att mannen väljer att knulla någon annan visar bara på ditt eget självförakt, kanske efter att du själv blivit bedragen och lurad.

Det kan du ju inbilla dig.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-10-11 12:16:19 följande:

Plus: varför ligga med män du uppenbart föraktar? Det tyder på ett enorm förakt för dig själv.

Du har verkligen inte förstått ett ord av det jag skrivit.
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-10-11 12:59:04 följande:
    En del söker bara spänning vid sidan av.
    Och även om det skulle vara problem i förhållandet så är det ändå mannens val att vara otrogen.
    Så lägg skulden där den hör hemma.
    Vet du vad?
    Jag bryr mig inte om vems skulden är!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-10-11 12:15:29 följande:
    Din bitterhet och förakt mot andra kvinnor lyser så starkt. Det blir så uppenbart att du väljer de "män" du väljer enbart som någon form av självhävdelse. Och kanske för att knipa åt de kvinnor som trodde sig ha det du inte fått. För att tro att det är kvinnans fel att mannen väljer att knulla någon annan visar bara på ditt eget självförakt, kanske efter att du själv blivit bedragen och lurad.
    Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-10-11 12:16:19 följande:
    Plus: varför ligga med män du uppenbart föraktar? Det tyder på ett enorm förakt för dig själv.

Har du fler amatörpsykoliska diagnoser så behåll dem. Mig får du inga fler svar från på dessa, bara så du vet.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Llf) skrev 2020-10-11 13:34:24 följande:
    Du måste ha väldigt tråkigt. Tycker med det är en Trolltråd. Och nej, det är inte för jag är en sur kränkt person. Självklart tycker jag det är fel. Men inget förvånar mig direkt längre. Det finns många sådana, som springer med andra. Berir kanske på dåligt självförtroende i botten, att man gillar uppmärksamheten man tar från någon annan. Eller nåt.
    Ok, du "tycker" att det är en trolltråd.

Det är ingen trolltråd.

Tack för uppmärksamheten.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Kråkungen skrev 2020-10-11 13:51:14 följande:
    Fast alltså, allvarligt: man kan inte tycka att en tråd är en trolltråd!! Man kan tro att det är det, men man kan inte tycka det! Haha, hur mycket jag än inte ställer mig bakom ts inlägg så är detta faktiskt en sak till som hon har rätt i.
    Eller hur?
    Jag förvånas över kunskapsbristen i det svenska språket.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!