Piaelena skrev 2020-10-06 19:36:53 följande:
Och du har inte förstått att du är utbytbar och de småsmulor du får nu, kan likaväl ges till någon annan eftersom du är just- utbytbar. För att inte bry dig verkar du bry dig väldigt mycket..... inse att enda anledningen att du hänger kvar är att du inte ställer några krav utan bara finns tillhands, redo att stå till tjänst när mannen vill det. Det är ju helt på hans villkor, det fattar du väl? Om hans familj behöver honom prioriterar han dem och när han har tid över förväntar han sig att du ska stå redo........ vilket du så villigt är eftersom du nöjer dig med småsmulor.....
Det är klart jag har förstått, det har jag nog klargjort fler gånger än man har fingrar på ena handen.
I de flesta fall vill säga, då det faktiskt hänt att mannen valt mig före frun. Tyvärr, för hans del då jag inte var intresserad.
Jag vill inte att dessa män ska kära ner sig i mig, jag vill att de ska vilja samma som jag. Nämligen ha sköna stunder utan krav, ett tag tills någon av oss tröttnar eller han blir påkommen där hemma.
Mannen är för mig också utbytbar förstår du.
Jag vill som sagt bara ha russinen, resten kan hon där hemma gärna behålla.
Haha, "inse att enda anldeningen att du hänger kvar är att..."hahahahaha, men för fan läs vad jag skrivit!
Det är ju vad jag berättat från start!
Dock står jag inte till tjänst som en jävla piga så fort han vill utan han får vackert vänta tills jag vill. Och vet du vad? Många, många gånger har han "åkt och hämtat något på jobbet" för att få en snabbis när jag varit vrålkåt!
Så då har familjen fått vänta.
Du vet inte vad du pratar om, men jag antar att det blir så när man fått veta att ens gubbe varit på äventyr utan kalsongerna på..
Haha, snacka om att inte ha fattat ett ord av allt jag har skrivit!