Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Cavill skrev 2020-09-27 17:22:36 följande:
    Det låter som ett mantra. Du kanske inte är så "cool" som du tror? 
    Jag tror inte att jag är cool.
    Vad får dig att tro att jag skulle tycka det?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Cavill skrev 2020-09-27 17:19:41 följande:
    Seriöst, du tycker att det är kvinnornas fel att dom blir bedragna?
    Att du är enkelspårig i dina tankegångar har varit rätt uppenbart, men det där är ju bara så jävla korkat. 
    Nu var detta inte ställt till mig men jag svara ändå.

Det kanske inte är kvinnornas fel, men något saknas uppenbarligen då männen väljer mig före frun.

Det är inte korkat, det är verkligheten.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Undrande) skrev 2020-09-27 17:44:13 följande:

Men jag måste ändå få fråga dig ts utan att ha läst hela långa tråden.
    Har förstått att du haft flera älskare då du inte vill ha ett förhållande men har du en i taget eller flera samtidigt?

När och om du har en i taget är det då inte tråkigt att alltid träffarna sker när din älskar kan och vill och har tid?

Det blir ju alltid när han vill, har tid och har möjlighet att vara borta ifrån jobb och familj, visst kan du förstås säga nej när han vill träffas men det blir ju ändå bara när han har möjlighet då han smyger med att träffa dig.

Du kan ju oftast inte säga, nu skulle jag vilja träffas för han kan ju inte bara försvinna ifrån familj och jobb utan att han en anledning, visst kanske du någon gång kan föreslå en träff och han ljuger ihop något men oftast måste det ju som sagt bli när han kan vara borta.

Det är ju lite det som älskare och älskarinnor får stå ut med, det är när den otrogne kan komma ifrån.

Du är fri och kan när han vill (om du inte är uppbokad på något) men han är inte fri när du vill.

Det blir ju alltid lite på den otrognes villkor, när han har tid och möjlighet och älskarinnan/älskaren får anpassa sig efter honom/henne.

Är inte det tråkigt att du måste anpassa dig efter när han kan, vill och har möjlighet och du inte kan styra när det passar att ni träffas förutom att du förstås kan säga nej?

Jobbar din älskare på annan ort ibland eller hur kommer det sig att ni kan resa bort en helg eller träffas på helger?

Just konferenser med övernattning kan man ju inte säga att man är på nu det sker ju inte så ofta i dessa Corona tider, inga företag har ju knappt det längre.

Tack för konstruktiva frågor istället för påhopp!

Jag har en i taget, fler skulle jag inte orka med. 

Vi ses när vi båda kan och har tid. Det är inte så att jag sitter helt desperat och väntar. =)  Vi åker för det mesta bort ett par dygn så det måste ju passa med mitt jobb också. Det är inte så att jag knullar runt var och varannan dag. Det blir när vi båda kan och vill.

Det har hänt ett flertal gånger att en man hittat på något för att mötas upp för ett hett och snabbt möte! 

I och med att jag inte har några känslor för mannen så blir det inget problem!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Pope Joan II skrev 2020-09-27 18:09:02 följande:
    Du kan bespara dig besväret, ts ska på spahelg med en gift älskare och har bara en vecka på sig för sina förberedelser inför att behaga och vattna. 
    En mer än två veckor gammal fråga... och du bemödar dig. 
    Det är nästan så du är värd en kjam. Nej, kram menar jag såklart. Hjärta
  • Anonym (Älskarinnan)
    complicit skrev 2020-09-27 18:26:58 följande:
    Eller så saknas det ingenting och han är bara ett svin. Det är ju det vanligaste. Hade det saknats något på riktigt hade de lämnat istället.

Sedan väljer han ju egentligen inte dig FÖRST om du får ca 1% av hans tid. Det finns ju heller inget som säger att de män du är med inte har andra älskarinnor före, under tiden eller efter dig heller. Dock förstår jag att du inte bryr dig om detta, men det är nog oftast så att de inte väljer just dig, utan någon. När du avslutar tar de någon annan och tvärtom.
    Självklart väljer han inte mig först, det vill jag ju inte heller!
    Även om det har hänt.

Jag skiter fullständigt i hur många älskarinnor han haft. Jag gör detta för MIN skull.

Vad får du ut av det du skriver, tror du att jag tar illa vid mig? Jag vet att det fungerar så. Både jag om mannen jag för tillfället roar mig med är het medvetna om det!

Precis som jag vill ha det. Kravlöst. Löfteslöst. Lekfullt.
  • Anonym (Älskarinnan)
    complicit skrev 2020-09-27 18:35:51 följande:
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-27 18:32:43 följande:

Självklart väljer han inte mig först, det vill jag ju inte heller!

Även om det har hänt.

Jag skiter fullständigt i hur många älskarinnor han haft. Jag gör detta för MIN skull.

Vad får du ut av det du skriver, tror du att jag tar illa vid mig? Jag vet att det fungerar så. Både jag om mannen jag för tillfället roar mig med är het medvetna om det!

Precis som jag vill ha det. Kravlöst. Löfteslöst. Lekfullt.

Du skrev ju själv att han väljer dig före frun?

Nej jag tror inte att du tar illa vid dig.
    Någon har gjort det på allvar, alltså att starta ett nytt liv med.
    Resten väljer mig då vi ses men inte annars, precis som jag önskar.
  • Anonym (Älskarinnan)
    complicit skrev 2020-09-27 18:37:49 följande:

Vill du inte svara på 526?

Du menar  "Hur många upptagna män har du varit med och ungefär hur många har velat lämna eller har lämnat sin partner för dig? Och hur många singelmän har du varit med som velat ha mer?

Jag råkade vara med en man som var upptagen en gång, jag visste inte om det och fick dåligt samvete. Har du aldrig haft en känsla av att det känns fel? Har det aldrig skapat tvivel i dig, att du kunde göra bättre val?"
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-27 18:58:42 följande:
    Du menar  "Hur många upptagna män har du varit med och ungefär hur många har velat lämna eller har lämnat sin partner för dig? Och hur många singelmän har du varit med som velat ha mer?

Jag råkade vara med en man som var upptagen en gång, jag visste inte om det och fick dåligt samvete. Har du aldrig haft en känsla av att det känns fel? Har det aldrig skapat tvivel i dig, att du kunde göra bättre val?"
    Fick göra såhär då du refererade till ett äldre inlägg.

Jag vet inte hur många upptagna män jag varit med, färre än tio har varit beredda att lämna allt för mig. Har inte 100 koll på exakt antal.

De flesta singelmän vill mer, jag har därav inte beblandat mig med singelmän på länge.

Nej, jag känner inte att det är fel. Jag har inte tvivlat. Detta val passar mig perfekt.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Pope Joan II skrev 2020-09-27 19:08:48 följande:
    Det var verkligen inget besvär. Jag kommer att ha roligt åt det där mycket längre än så. 
    Vad bra! 
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-09-27 19:11:34 följande:
    Nej,precis. Och jag tycker inte heller att man är oskyldig om man,medveten om att mannen är upptagen,ändå väljer att hoppa i säng med honom.
    Man medverkar ju då till hans svineri. Man gör det möjligt för honom att krossa sin fru.
    Det är i alla fall inget jag skulle kunna ha på mitt samvete.
    Nej, det får stå för dig. Och det är helt ok att du inte vill leva som jag gör.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!