• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (.asdf)
    Anonym (4) skrev 2024-08-26 18:46:41 följande:
    Jag erkänner gladeligen att psykopater lockar fram det värsta hos mig.
    Ja, du har onekligen betett dig illa i tråden.
  • felicityporter

Vet att det är en gammal tråd, men tycker ändå det är lika underhållande varje gång att läsa rubriken. 😆

Exakt som någon som skryter om att hon för evigt är andrahandsvalet, kvinnan som aldrig duger till att bli tillsammans med på riktigt. Och dessutom vara stolt över detta faktum. 😂

• Anonym (Älskarinnan)
    felicityporter skrev 2024-08-26 20:07:18 följande:

Vet att det är en gammal tråd, men tycker ändå det är lika underhållande varje gång att läsa rubriken. 😆

Exakt som någon som skryter om att hon för evigt är andrahandsvalet, kvinnan som aldrig duger till att bli tillsammans med på riktigt. Och dessutom vara stolt över detta faktum. 😂

Du har såklart inte läst allt jag har skrivit. Vilket jag förstår med alla dessa kommentarer.

Måste förklara för dig... jag är inte ett andrahandsval.

När det begav sig och mina älskare gifte sig så kände vi inte till varandras existens.
    Så något "andrahandsval" är jag inte.

Hade du läst så hade du vetat att män har lämnat sina fruar/partners för min skull. Trots att jag verkligen varit tydlig med att jag inte vill ha någon relation med någon av dem.

Och, hade du läst vidare så hade du vetat att jag varit gift, har barn och allt däromkring. Men jag valde att lämna min man när barnen var utflugna.
    Efter det, som du vetat om du läst, är jag inte intresserad av fler seriösa relationer.

Det jag ger dig rätt i däremot är att jag är stolt över mina erövringar.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (h) skrev 2024-08-26 16:55:01 följande:
    Underhållningen fortsätter!

Så komiskt att se, och så uppenbart, vilka det är som blir så förbannat arga. Just precis, de bedragna fruarna. Tomte

Jag lever ett liknande liv som du och har inget att klaga på!
    Jag vet. Glad

Fortsätt att njuta, det kommer jag att göra!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Black cat) skrev 2024-08-26 07:38:56 följande:
    Många har behov av att tro på karma, annars kan de inte förlika sig med sina färglösa eller tragiska liv.

Vi som själva väljer ur omgivande biomassa, jagar och äter upp våra byten vet att det inte är så saker fungerar. 

Mjau.
    Så rätt!

Men låt dem hoppas medans vi andra roar oss. 
  • felicityporter
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-08-26 20:21:32 följande:
    Du har såklart inte läst allt jag har skrivit. Vilket jag förstår med alla dessa kommentarer.

Måste förklara för dig... jag är inte ett andrahandsval.

När det begav sig och mina älskare gifte sig så kände vi inte till varandras existens.
    Så något "andrahandsval" är jag inte.

Hade du läst så hade du vetat att män har lämnat sina fruar/partners för min skull. Trots att jag verkligen varit tydlig med att jag inte vill ha någon relation med någon av dem.

Och, hade du läst vidare så hade du vetat att jag varit gift, har barn och allt däromkring. Men jag valde att lämna min man när barnen var utflugna.
    Efter det, som du vetat om du läst, är jag inte intresserad av fler seriösa relationer.

Det jag ger dig rätt i däremot är att jag är stolt över mina erövringar.
    Men svåra, du kommer aldrig någonsin få känna hur det är att ha en riktig käreksfull relation där båda gör vad som helst för varandra. Du kommer bara alltid få smulor och aldrig känna äkta kärlek. Det känns inte avundsvärt i mina ögon men mår du bra av det så kör på, vem är jag att säga att alla behöver äkta innerlig kärlek.
  • Anonym (Älskarinnan)
    felicityporter skrev 2024-08-26 21:00:45 följande:
    Men svåra, du kommer aldrig någonsin få känna hur det är att ha en riktig käreksfull relation där båda gör vad som helst för varandra. Du kommer bara alltid få smulor och aldrig känna äkta kärlek. Det känns inte avundsvärt i mina ögon men mår du bra av det så kör på, vem är jag att säga att alla behöver äkta innerlig kärlek.
    Jag har haft en lång och fin relation, vad som hände tänker jag inte berätta men jag vet hur den känslan är.
    Beklagar att ditt försök misslyckades.

Är det så svårt att förstå när jag säger att jag är färdig med relationer? Att jag inte vill leva i en relation igen? 
    Varför fattar du/ni inte att detta är mitt medvetna val?

Du kallar det för smulor, för att du vill att det ska vara skrapet jag får. Jag får russinen, det godaste i kakan. Smulorna får frun sopa upp.

Jag älskar mitt liv, jag älskar min roll som älskarinna. 
    Stör det dig så, fine.

Håll reda på din man bara... tänk på det när du luffar runt i mjukisbrallor och tofflor på fredagskvällen.
  • Anonym (.asdf)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-08-27 17:20:40 följande:
    Jag har haft en lång och fin relation, vad som hände tänker jag inte berätta men jag vet hur den känslan är.
    Beklagar att ditt försök misslyckades.

Är det så svårt att förstå när jag säger att jag är färdig med relationer? Att jag inte vill leva i en relation igen? 
    Varför fattar du/ni inte att detta är mitt medvetna val?

Du kallar det för smulor, för att du vill att det ska vara skrapet jag får. Jag får russinen, det godaste i kakan. Smulorna får frun sopa upp.

Jag älskar mitt liv, jag älskar min roll som älskarinna. 
    Stör det dig så, fine.

Håll reda på din man bara... tänk på det när du luffar runt i mjukisbrallor och tofflor på fredagskvällen.
    Ja, många kvinnor som blir utnyttjade i relationer och de inser det inte själva att de slösar sitt liv på dessa män. Men något måste de ju ändå få ut av att stanna? Dock inte en fin kärleksfull relation som föregående talare pratade om.
  • Anonym (Black cat)
    Anonym (.asdf) skrev 2024-08-27 18:24:49 följande:
    Ja, många kvinnor som blir utnyttjade i relationer och de inser det inte själva att de slösar sitt liv på dessa män. Men något måste de ju ändå få ut av att stanna? Dock inte en fin kärleksfull relation som föregående talare pratade om.
    Män vill ha markservice, det är inget nytt.

Lågavlönade kvinnor med lite tråkigt utseende har inte så många val och en man som är snäll och har stabil ekonomi kan vara en välsignelse för vissa. 
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (.asdf) skrev 2024-08-27 18:24:49 följande:
    Det har du nog helt rätt i. 

De fick väl sin kull med ungar och en man på köpet kanske?
    En man som hellre förlustar sig med mig som inte har några skrikande ungar som stör. 
    En sensuell kvinna som ger honom njutningen som den grå frun varken orkar eller vill ge honom.

Han är trött på missionären under täcket med lyset släckt.

Jo, nu raljerar jag lite. Men det finns allt lite sanning i det.
    Anonym (Black cat) skrev 2024-08-27 19:00:30 följande:
    Män vill ha markservice, det är inget nytt.

Lågavlönade kvinnor med lite tråkigt utseende har inte så många val och en man som är snäll och har stabil ekonomi kan vara en välsignelse för vissa. 
    Exakt, och det är ju himla bekvämt.

Sen förstår jag ju att dessa kvinnor vägrar att inse detta faktum.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!