• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (.asdf)
    Anonym (Struten) skrev 2024-08-25 18:32:02 följande:
    Kanske inte just nu när Ts anser att hon kan välja och vraka bland gifta män. Men förr eller senare så träffar hon någon. Och vem vet, kanske att det är den f.d. älskarinnan som nu istället blir bedragen. Karma.
    Jaha men om du har rätt i det då har väl dessa mäns fruar också gjort något eftersom karma nu sett till att de blev bedragna. Allt frid och fröjd
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Va..) skrev 2024-08-25 16:36:03 följande:
    Nu tror jag inte att TS någonsin kommer att binda sig i ett förhållande. Troligen är det just därför hon gör som hon gör. Hon vill inte hamna i situationer där partnern vill binda sig vid henne.

Hon kommer säkert inte att drabbas av karma utan lever sitt liv efter sina premisser i godan ro. TS kommer inte att sakna vänner och bekanta på sin ålders höst och troligen ingår där en man som hon delar med hans hustru. 

Du tycks tro att allt ont kommer att drabba henne, varför då? Du anser henne vara ond, men vari ligger hennes ondska. Männen som hon har relationer med skulle med all säkerhet ha det med andra damer om hon inte fanns. 
    Alldeles riktigt, jag är så klar med förhållanden som man kan bli. Och därför föredrar jag "upptagna" män, då risken är mycket mindre för att de vill inleda just ett förhållande.

Karma tror jag inte på, det är mest folk som "Struten" som högst sannolikt blivit bedragen som använder det som en slags snuttefilt. 

Och som du säger, hade det inte varit jag så hade det kanske varit någon annan. Så varför ska jag leka helgon och avstå njutning för att någon annan inte klarar att ge "sin" man det? Inte i samma utsträckning som jag.

Sedan följer jag ibland med på lite äventyr, något som frugan inte kan då det hänger en klase ungar runt benen på henne. Ibland är klasen även mannens, ibland  är det lite blandfrukt.
    Med mig slipper han både egna och andras ungars gnäll och tjatande.

Jag tänker njuta av tillvaron så länge jag kan, och än går det finfint. Sedan är det ju också som så att detta inte är något som jag heller (troligtvis) kommer vilja ägna mig åt för alltid.
    Var sak har sin tid, även detta.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (.asdf) skrev 2024-08-25 16:39:31 följande:
    Det här kommer kanske som en chock för alla som tror att det krävs ett förhållande med en karl för att livet ska vara värt att leva men TS vill faktiskt inte ha någon man eller flytta ihop i ett hus så inget av det där lär hända. Det enda som tjänar som tröst här är den här dåligt virkade snuttefilten till inlägg
    Haha, kul att du nämner snuttefilten!
    Skrev om just den i min förra kommentar.

Så slående sant!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Struten) skrev 2024-08-25 18:32:02 följande:
    Kanske inte just nu när Ts anser att hon kan välja och vraka bland gifta män. Men förr eller senare så träffar hon någon. Och vem vet, kanske att det är den f.d. älskarinnan som nu istället blir bedragen. Karma.
    Nej.
    Förr eller senare träffar jag inte någon, jag vill inte ha något förhållande.
    Har du verkligen inte fattat det?

Om du inte läst vad jag skrivit så förstår jag inte varför du ens kommenterar.

Och som sagt, karma är sånt som folk som du, som säkerligen blivit bedragen, använder som ett hopp om hämnd, som rena snuttefilten.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (.asdf) skrev 2024-08-25 19:57:18 följande:
    Jaha men om du har rätt i det då har väl dessa mäns fruar också gjort något eftersom karma nu sett till att de blev bedragna. Allt frid och fröjd
    Touché på detta!

Då bet "karma" Struten i lilla stjärten. Men hon tänkte nog inte på det i sin iver på hämnd.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Va..) skrev 2024-08-25 19:51:54 följande:

En stilla undran.  Varför är det så viktigt att tro att TS liv i framtiden kommer att bli skit?

Hemska tanke, hon kanske får ut mer av sitt liv än ni som kritiserar henne. 

Ja, det får jag sannolikt.

Jag får guldkanten, russinen i kakan medans frun går hemma och byter bajsblöjor och tvättar mannens kalsonger.
    Kanske med spår av mig i, vem vet? Tungan ute

Jag älskar all spänning och njutning i mitt liv!
  • Anonym (Black cat)
    Anonym (Va..) skrev 2024-08-25 19:51:54 följande:

En stilla undran.  Varför är det så viktigt att tro att TS liv i framtiden kommer att bli skit?

Hemska tanke, hon kanske får ut mer av sitt liv än ni som kritiserar henne. 

Många har behov av att tro på karma, annars kan de inte förlika sig med sina färglösa eller tragiska liv.

Vi som själva väljer ur omgivande biomassa, jagar och äter upp våra byten vet att det inte är så saker fungerar. 

Mjau.
  • Anonym (h)
    Anonym (4) skrev 2024-08-23 17:52:57 följande:
    Nope, det är bara psykopater som jag vill bara beröva  deras människovärde. 
    Du låter ju som en trevlig prick, fattar inte att du har mage att kritisera någon öht med din inställning.
  • Anonym (h)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-08-26 05:40:53 följande:
    Nej.
    Förr eller senare träffar jag inte någon, jag vill inte ha något förhållande.
    Har du verkligen inte fattat det?

Om du inte läst vad jag skrivit så förstår jag inte varför du ens kommenterar.

Och som sagt, karma är sånt som folk som du, som säkerligen blivit bedragen, använder som ett hopp om hämnd, som rena snuttefilten.
    Underhållningen fortsätter!

Så komiskt att se, och så uppenbart, vilka det är som blir så förbannat arga. Just precis, de bedragna fruarna. Tomte

Jag lever ett liknande liv som du och har inget att klaga på!
  • Anonym (4)
    Anonym (h) skrev 2024-08-26 16:52:09 följande:
    Du låter ju som en trevlig prick, fattar inte att du har mage att kritisera någon öht med din inställning.
    Jag erkänner gladeligen att psykopater lockar fram det värsta hos mig.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!