Anonym (Lillskrutten) skrev 2020-11-06 15:51:16 följande:
Åååh så spännande! Hoppas jag platsar in här även om jag inte är i riktigt samma situation som er andra tror jag. Min son är endast 4 månader, vi började ?försöka? när han var 7 veckor. Jag vet att det antagligen dröjer flera månader innan det blir något eftersom jag helammar och inte fått min mens tillbaka. Men både jag och min man vill ha barn tätt och jag tyckte varken graviditeten eller förlossningen var särskilt trevliga så vill helst bara få det överstökat haha.
Jag letar också symptom hela tiden! Hade foglossning nästan hela graviditeten och känner att det kommit tillbaka, ont i tjejmagen, mår illa när jag äter och lite känslig för lukter. Men misstänker att allt detta är inbillning och kanske lite dålig sömn inblandat!
Det är riktigt spännande att vänta och hoppas, tror jag kan njuta av det mer denna gång också för att vi redan har en bebis just nu och är helt okej med att det dröjer lite även om vi hoppas väldigt mycket nu
Välkommen kul med fler :D
Spännande med tätt! Hade jag med velat men tyvärr har jag blivit mycket sjuk i sista graviditeten och krångel första.
Konstigt hur cykeln kan ändras helt plötsligt. Alltid 29 dagar, sedan 31 och sen 28. Svårt att veta hur nästa blir!