Någon mer som har bebisverkstad nu
Hej!
Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.
Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.
Hej!
Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.
Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.
Vi har, fjärde barnet och första försöket denna månaden. Hade dock äl nån gång i helgen så har BIM runt den 18:e.
Samma här, fjärde barnet och första försöket här med. Bim i helgen :)
Ja, alla tre på första försöket. Födda 09, 11 & 19, samma pappa. Så nu har man prestationsångest...
Vi skulle eg inte skaffa fler men ångrade oss helt plötsligt haha
Vi drar igång nu i slutet på veckan, har ÄL den 14-15e förmodligen. Har en son född -17 och han blev till på första försöket så vi får se om vi har samma tur nu! Så spännande!!
Hej!
Vi har precis slutat med skydd. Har inte haft så många menstruationer efter förlossningen i december så har rätt dålig koll på äl för jag är plötsligt väldigt oregelbunden. Cykel på allt från 25 till 35 dagar.
Tog äl-test i augusti och jag tror jag har Bim runt den 10/9. Vi ligger bara nu utan att sikta på att pricka något men va nyfiken på hur min cykel är så tog ett par test för skoj skull. (Även om målet såklart är att få en till knodd inom en snar framtid).
Och nu kom mensen så ingen bebbe denna månaden. :( men lite skönt också för nu kan jag ta hostmedicin utan att tänka allt för mycket på innehållet.
Mens här idag med så hoppas på oktober istället:)
Håller tummarna för dig! :)
Är det bim imorgon? Isåfall hade jag försökt, vet att det är lättare sagt än gjort, att vänta iaf en dag till med testet. Ifall ifall mensen kommer på kvällen istället. Blir dyrt med att testa hela tiden. Jag är en testjunkie så jag vet hur det är hehe.