Någon mer som har bebisverkstad nu
Så typiskt! Men hoppas att det bara va för tidigt för att ge utslag :) snart den 24e.
Så typiskt! Men hoppas att det bara va för tidigt för att ge utslag :) snart den 24e.
Hur går det för er?!?!
Ingen mens idag och den brukar va punktlig. Ett kanske supersvaaagt streck extra nu ikväll. Får se nytt test imorgonbitti. Shit så nervöst
Håller verkligen tummarna och väntar med spänning tills morgondagens test :D
Är själv mitt i ÄL i försök nr 2, bim om ca 2 v :)
Har haft värk sen 21e och man känner att NÅTT händer där inne. Samt som kramp i tjejmagen om jag reser mig från säng typ.. Mensen borde ju hoppat igång tycker man. Jag som hoppades på svar redan den 19e haha
Håller tummarna att det spökar för du är gravid :) är mensen sen brukar det vara så att ÄL kommit någon dag senare än vanligt.
Är själv på ÄL+2 idag och kan knappt vänta till att få börja testa ^^
Jobbigt när det stökar så :( det är väl ca 2 veckor efter mens man har äl, jag brukade ha äl runt dag 16-17. Och sen mens 11 dagar efter äl.
Är på cykeldag 16 nu men ingen indikation alls på äl-tester att nått är påväg att hända :(
Förra månaden hade jag nog äl på dag 19 och månaden dessförinnan på dag 24. Längtar efter nån form av regelbundenhet igen.
ÄL kan ju ske på olika dag i varje cykel, så mitt tips är att tempa så vet du att och när den varit :)
Ok 13 test?! Haha, Jag som kanske gör av med 4 gravtest per cykel:D men nu har jag bara RFSUs stickor kvar och en CB digital som ska bekräfta om jag får positivt på RFSUs. Nästa helg borde gå att testa 8)
Ah okej :) ja då får vi hoppas det inte blir så nästa månad :)
Äter ni några tillskott?
Jag äter magnesium, d-vitamin, folsyra, b12, c-vitamin, järn, zink och inositol. Åt bara folsyra, b12, c-vitamin och järn förra månaden så ska bli intressant om det hjälpt något :) dessutom tog jag tag i min kost och började med lchf igen vid senaste mens.
Då förstår jag verkligen att du vill veta så snart som möjligt :)
Med risk för att inte längre bli anonym kan jag säga bara att jag mått bra i tidigare graviditeter, men har blivit både snittad och haft havandeskapsförgiftning. Därför ska jag också äta trombyl, men först från v 12.
Innan jag blev gravid va den punktlig +-1 dag men sen mensen kom tillbaka i juni så har det svajat ordentligt. Hoppas att det är hormonerna som inte är helt i sin ordning än.
Attans att mensen kom men skönt när den inte låter vänta på sig för länge iaf! Bättre lycka nästa månad :)
Ah har du risk för proppar? Den är ju inte så rolig. Då förstår jag om du vill påbörja trombyl så snabbt som möjligt!