Någon mer som har bebisverkstad nu
Tack för peppen! Nu känns det dock som att jag inte vågar tro eller hoppas på något nå mer. Kanske är bra så, då blir jag desto gladare om/när plusset kommer vid något tillfälle :)
Tack för peppen! Nu känns det dock som att jag inte vågar tro eller hoppas på något nå mer. Kanske är bra så, då blir jag desto gladare om/när plusset kommer vid något tillfälle :)
Ja jag får se det så att kroppen verkar ha hittat sin rytm igen. Det sjuka är att om det hade tagit sig denna månaden så hade jag fått samma bf som när vår ängel kom. Så på ett sätt lite skönt också att han får behålla sitt datum för sig själv.
[/quote]
Åh vad ledsen jag blir för din skull, hoppades verkligen för er men som du säger, skönt att mensen kanske sköter sig mer nu! Håller verkligen tummen för ett plus i augusti<3
Ja det känns ju som en liten tröst i det hela att den planen finns där och väntar även fast jag aldrig vill komma dit egentligen. Det blir att kännas som man inte kan den mest basic sak som finns på denna jord när man försöker så länge utan något som helst resultat. Men nån gång ska det väl förhoppningsvis gå :)
Läste det du skrev innan om hur det känns nu. Blir glad för din skull att du äntligen kan känna glädje och lättnad för att det här går vägen. Det förtjänar du <3
Jag mår bra! Och bebis med! :') är i v32+6. Var på TUL som visade en bebis som är över kurvan, ca 2200 g. Blir ingen 600 g bebis denna gång <3 tog blodtryck och protein idag och gick igenom denna vecka med. Så himla skönt! Börjat känna sån glädje nu och börjat styra med bebisgrejer.
Hur går det för dig? Är blödningarna borta? <3